۶ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵
کد خبر: 82777708
T T
۰ نفر
كمك 20 ميليارد ريالي دستگاه ورزش همدان به رشته هاي ورزشي

همدان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: از ابتداي امسال تاكنون 20 ميليارد ريال به رشته هاي مختلف ورزشي اين استان كمك مالي شد.

رسول منعم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين كمك مالي در راستاي حمايت از ورزش استان در بخش قهرماني صورت گرفت و هيات هاي ورزشي براساس عملكردي كه داشتند، اعتبار دريافت كردند.
وي اضافه كرد: پرداخت اين اعتبار مالي در شرايطي بود كه با محدوديت هايي به لحاظ اعتبارات مواجه بوديم اما بازهم به مراتب بيش از سال هاي گذشته نسبت به حمايت ها اقدام كرده ايم.
منعم بيان كرد: هم اكنون 50 هيات ورزشي در سطح استان همدان فعال هستند و امسال براساس نوع عملكرد و فعاليتي كه داشته اند، حمايت لازم را انجام داديم.
وي در ادامه گفت: همچنين در راستاي حمايت از مستعدين بازي هاي آسيايي جاكارتا نسبت به پرداخت كمك هزينه نيز اقدام كرديم و در روزهاي اخير اين حمايت مالي به حساب آنها واريز شد.
وي بيان كرد: كميته حمايت از مستعدين حضور در مسابقات آسيايي 2018 جاكارتا و المپيك 2020 توكيو پاييز امسال در همدان تشكيل شد و تلاش داريم تا در حد توان به قهرمانان و ملي پوشان خود كمك كنيم تا بخشي از دغدغه هاي آنان در خصوص مسايل مالي كاهش پيدا كند.
وي افزود: اين كميته در راستاي شناسايي و بررسي عملكرد نخبه هاي ورزش كه از بخت اصلي حضور در بازي هاي آسيايي جاكارتا و نيز المپيك 2020 هستند، تشكيل شده و حمايت هاي خوبي را از قهرمانان فراملي استان همدان خواهند داشت.
همدان داراي بيش از 70 هزار ورزشكار سازمان يافته است.
دستگاه ورزش همدان تاكنون موفق به كسب بيش از 500 مدال رنگارنگ ملي و بين المللي شده است.
7520/2087
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها