دستگاه قضايي در كنار دولت پيگير رفع موانع توليد و تسهيل امور اشتغالزايي است

ايلام - اير نا- معاون مالي ،پشتيباني و عمراني قوه قضائيه رونق حوزه توليد و اشتغال را ضرورت كنوني كشور ذكر كرد و گفت: قوه قضائيه علاوه بر برقراري عدالت در جامعه به عنوان وظيفه ذاتي خود ، در كنار دولت اماده و پيگير رفع موانع توليد و تسهيل امور اشتغالزايي است .

به گزارش ايرنا، نوروز كهزادي روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ملكشاهي گفت : توليد و اشتغال و ارتقاي وضعيت معيشتي مردم اولويت كشور است و بايد همه ظرفيت ها در جهت بهبود اين امور بكار گرفته شوند.
وي افزود: همه مسئولان دستگاه هاي اجرايي ،قوه مقننه و قضاييه بايد در كنار همديگر در جهت پويايي اقتصادي رونق شغلي و افزايش توليد تلاش ، تعامل و همكاري داشته باشند.
معاون مالي ،پشتيباني و عمراني قوه قضائيه همچنين با اشاره به موقعيت و مزيت هاي اقتصادي شهرستان مرزي ملكشاهي گفت: بايد متناسب با مزيت هاي ملكشاهي سرمايه گذاري در ان صورت گيرد.
وي از مسئولان شهرستان خواست با تعامل و همدلي در ايجاد فرصتهاي شغلي و بسترهاي توليد و جذب سرمايه گذار تلاش مضاعفي داشته باشند.
معاون مالي ،پشتيباني و عمراني قوه قضائيه خاطر نشان كرد: با توجه به الزامات و نيازها، حوزه قضايي شهرستان ملكشاهي در بخش هاي مختلف دادگستري ، دادسرا و شوراهاي حل اختلاف به لحاظ كمي و كيفي توسعه خواهد يافت.
فرماندار ملكشاهي نيز در اين جلسه با اشاره به ايثارگري مردم اين شهرستان در دوران دفاع مقدس و تقديم صدها شهيد و جانباز و آزاده و رزمنده گفت: اين مردم ولايت مدار با ساده ترين سلاح ها داوطلبانه راه نفوذ و تجاوز نظامي دشمن بعثي در سخت ترين و حساس ترين دوران بستند و جانانه پاي آرمان هاي انقلاب ماندند و خواهند ماند.
اسد قاسمي بااشاره به ظرفيت هاي شهرستان در حوزه كشاورزي ،دام و طيور و باغداري اظهار كرد: در چند سال گذشته اين شهرستان قطب توليد ميوه ، عسل و ديگر فراودهاي كشاورزي و دامي بوده به گونه اي اين حوزه سهم قابل قبولي در گردش اقتصادي و افزايش سطح معيشت مردم شهرستان داشته است.
وي افزود : البته اين شهرستان فاقد زيرساختهاي مهم عمراني و توسعه اي وصنايع تبديلي مرتبط است كه بايد مسئولان در سطح ملي به لحاظ اعتبارات عمراني نظر مساعدي به اين شهرستان داشته باشند.
رئيس دادگستري شهرستان ملكشاهي نيز در اين جلسه گفت: برغم محدوديت هاي نيروي انساني و اداري و كمبود فضاهاي اداري ، بخش قابل قبولي از نيازهاي مردم در حوزه قضايي را به خوبي پوشش داده اند .
طالب ده گنبدي با اشاره به تعامل خوب مسئولان اجرايي و قضايي در سطح شهرستان افزود : دغدغه همه مسئولان برطرف كردن مسائل و مشكلات عمومي مردم است و دادگستري شهرستان نيز در اين راستا اهتمام وهمكاري لازم با مردم و ديگر مسئولان خواهد داشت.
رييس و معاونان قوه قضاييه صبح امروز چهارشنبه در قالب سفري 2 روزه وارد استان ايلام شدند.
خبرنگار : روح اله احمدي **انتشار دهنده : شهريار حيدري فر
/6034/7179

سرخط اخبار استان‌ها