۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82766543
T T
۰ نفر
يك هيات از مخالفان بحريني از اردوگاههاي صبرا و شتيلا ديدن كرد

تهران - ايرنا - يك هيات از 'جمعيت بحريني مقاومت در برابر عادي سازي رابطه با دشمن صهيونيستي' با سفر به ارودگاههاي 'صبرا' و 'شتيلا' در 'بيروت' در لبنان، تصميم 'دونالد ترامپ' رييس جمهوري آمريكا در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي را محكوم كردند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از شبكه خبري 'الميادين' اين هيات همچنين سفر هفته گذشته هياتي از 'جمعيت اين همان بحرين است' وابسته به رژيم آل خليفه به سرزمينهاي اشغالي را محكوم كردند.
الميادين افزود كه هيات جمعيت بحريني مقاومت در برابر عادي سازي رابطه با دشمن صهيونيستي، با سفر به اردوگاه صبرا و شتيلا ضمن اعلام همبستگي با مردم فلسطين و قدس، تصميم ترامپ را محكوم كردند.
'غسان سرحان' عضو شوراي اين جمعيت در گفت وگو با الميادين گفت: مردم بحرين هميشه به آرمان فلسطين پايبند بوده و مبرا از سفر هيات دولتي اين كشور به فلسطين اشغالي است.
سرحان افزود: سفر هيات دولتي بحرين به فلسطين اشغالي در راستاي عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي صورت گرفته و ما با هر سفري كه تحت نظارت رژيم آل خليفه صورت گيرد، مخالف هستيم، زيرا در حذف موانع روحي، رواني با صهيونيستها مشاركت دارد .
'فواد ضاهر' مسئول 'جبهه مردمي آزاديبخش فلسطين' در بيروت در اين ارتباط گفت: مردم بحرين آزاده هستند و افرادي كه به فلسطين اشغالي سفر كردند، نماينده آنان نيستند و اين سفر در پاسخ به اقدام پيشگامان عادي سازي رابطه با اسرائيل صورت گرفته است.
'غسان نصيف' يكي از اعضاي جمعيت بحريني با ارسال پيامي به خانواده چهار شهيد فلسطيني 'جمعه خشم' در درگيري با نظاميان صهيونيستي گفت: اين شهدا الگوي ملت هاي عرب هستند و ما از آنها درس پايداري مي آموزيم.
دونالد ترامپ پيشتر تصميم خود درباره انتقال سفارت آمريكا از تل آويو به قدس براي به رسميت شناختن آن به پايتختي رژيم صهيونيستي را اعلام كرد كه با موج نارضايتي هاي جهاني مواجه شد.
خاورم** 1453**1651
مترجم: آمنه دهقان-انتشاردهنده:مسعودجعفريان
۰ نفر

سرخط اخبار جهان