۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۹:۲۰
کد خبر: 82755159
T T
۰ نفر
2سرنشین یك خودرو در آتش سوختند/سوانح جاده ای همدان پنج كشته برجا گذاشت

همدان - ایرنا - رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یك دستگاه خودرو سواری سمند با تیربرق در جاده برزول - نهاوند، چهار عضو یك خانواده در آتش سوزی این خودرو گرفتار شدند كه پدر و فرزند در این سانحه جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: تخطی از سرعت مطمئن و ناتوانی در كنترل وسیله نقلیه، موجب خروج خودروی سواری سمند از جاده اصلی و برخورد با تیر برق ارزیابی شده است.
وی بیان كرد: این وسیله نقلیه پس از خروج از مسیر اصلی با تیربرق حاشیه جاده برخورد كرده و موجب شكستگی تیربرق و برخورد سیم های آن با خودرو می شود.
وی بیان كرد: بر اثر برخورد سیم های برق با خودرو سمند، این وسیله نقلیه دچار آتش سوزی می شود و 2 سرنشین آن شامل یك كودك سه ساله و راننده در آتش می سوزند و 2 مجروح این سانحه نیز به بیمارستان نهاوند منتقل می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: همچنین در سانحه مشابه دیگری در نزدیكی شهر همدان و حوالی جاده شهرك بهشتی به سمت تفریجان، یك دستگاه خودروی سواری به علت تخطی از سرعت مطمئن با تیربرق برخورد می كند.
سرهنگ عزیزی افزود: در این سانحه یكی از سرنشینان به علت نبستن كمر بند ایمنی از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شده و به علت برخورد سر با سطح جاده جان می بازد و راننده پراید نیز مجروح می شود.
وی گفت: در سانحه دیگری كه در جاده ملایر - بروجرد رخ داد راننده خودرو سواری ال 90 اقدام به سبقت غیرمجاز در سر پیچ می كند.
وی با بیان اینكه این راننده با وجود محدودیت دید اقدام به سبقت كرده بود، اظهاركرد: این وسیله نقلیه به صورت رخ به رخ با خودروی تریلر برخورد می كند كه در این سانحه همسر راننده فوت و راننده و فرزندش مجروح می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان كرد: همچنین بر اثر برخورد یك دستگاه كامیون با عابر در جاده طاهرلو به كوهین عابر جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ عزیزی اضافه كرد: علت بروز این سانحه فوتی نیز بی توجهی راننده كامیون به جلو بوده است.
طبق آخرین گزارش پزشكی قانونی در هفت ماهه سالجاری 179 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 38نفر در درون‌شهری، 20 نفر در معابر خاكی و روستایی و 34 نفر در سایر محدوده‌های استان همدان در سوانح رانندگی جان باختند.
7526/2087/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

سرخط اخبار استان‌ها