۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۱
کد خبر: 82740793
T T
۰ نفر
مقابل پيكان به 3 امتياز بازي نياز داريم

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به وضعيت جدول در بازي هاي باقي مانده تا نيم فصل، در مقابل پيكان به هر سه امتياز نياز داريم تا شرايط خود را بهبود دهيم.

به گزارش ايرنا عبدالله ويسي عصر پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش با پيكان در هفته سيزدهم اظهار كرد: شرايط كنوني تيم ما به شكلي است كه اگر نتوانيم 3 امتياز اين بازي را كسب كنيم در همين جاي جدول باقي خواهيم ماند لذا بايد تمركز لازم را داشته باشيم.
سرمربي تيم استقلال خوزستان با بيان اين كه در بازي فردا محكوم به برد هستيم افزود: هر چند تيم پيكان در شرايط بسيار خوبي قرار دارد اما ما در خانه بازي مي‌كنيم و بايد با كمك هواداران يك روز سخت را براي آنها رقم بزنيم.
وي با اشاره به اين كه اين بازي براي عكس پيكان براي ما حكم مرگ و زندگي را دارد افزود: تيم ما در هفته هاي اخير با مشكل روحي و رواني مواجه شده و تنها با برد مي توانيم از اين حالت خارج شويم. پيكان در ابتداي فصل شرايط خوبي نداشت اما جلالي با استفاده از تجربه خود همه چيز را به روز اول برگرداند.
ويسي در ادامه به موضوع مالكيت باشگاه استقلال خوزستان نيز اشاره كرد و گفت: قبل از بازي اول در جام حذفي اعلام شد موسوي كارخانه را خريداري كرده است و به دنبال آن بازيكنان ما روحيه خوبي گرفتند و توانستند تيم ملوان را آن هم در انزلي از جام حذفي كنار بزنند و در ادامه توانستيم بازي 6 امتيازي با سياه‌ جامگان را ببريم.
وي ادامه داد: پس از آن دوباره اعلام شد مشكلاتي در مورد آمدن موسوي به وجود آمده و باعث شد روحيه تيم‌ مجددا خراب شود و بازي 6 امتيازي را به گسترش فولاد باختيم اما به تازگي با خبر شديم كه با كمك وزير ورزش و استانداري خوزستان كارخانه تحويل موسوي شد و كارهاي نهايي اين انتقال انجام شده و باشگاه‌ استقلال خوزستان بعد از مدتها مالك خوزستاني پيدا كرده است.
9878/6068
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار:محمدعلي فريدپناه

سرخط اخبار استان‌ها