۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82728901
T T
۰ نفر
12 شناگر به مسابقات پاراآسيايي امارات اعزام مي شوند

تهران - ايرنا - سرمربي تيم پارا شناي جوانان ايران گفت: چهار جوان و هشت نوجوان شناگر به مسابقات پاراآسيايي امارات اعزام مي شوند.

علي رضا ايزدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از برگزاري اردوي استعداديابي و انتخابي، نخستين مرحله اردوي آماده سازي تيم شناي جوانان اعزامي به مسابقات پاراآسيايي امارت از20 آبان آغاز شده و تا 26 اين ماه ادامه دارد.
وي ادامه داد: در اين اردو سعي مي كنيم اشكالات تكنيكي، فني و فيزيكي ورزشكاران را برطرف و از نظر روحي نيز آنان را آماده ورود به مسابقات كنيم.
سرمربي تيم پارا شناي جوانان ايران گفت: اعضاي تيم پس از اين اردو دو هفته استراحت دارند و پس از آن با برگزاري اردوي يك هفته اي به امارات اعزام مي شوند.
ايزدي افزود: هشت شنا گر رده سني نوجوانان 12 تا 16 سال و چهار شناگر رده سني جوانان 17 و 18 سال و در كلاس هاي F4 تا F10 رقابت مي كنند و فقط دو ورزشكار تجربه مسابقات بين المللي را دارند و بقيه نخستين حضور خود را در ميادين بين المللي تجربه مي كنند.
وي با اشاره به حضور چهار ورزشكار و كسب 2 طلا ، سه نقره و 7 برنز در دوره قبل اين بازي ها در كشور مالزي گفت: اين مسابقات به دليل حضور نوجوانان و ناشناخته بودن آنان قابل پيش بيني نيست اما سعي خواهيم كرد بهترين عملكرد را به نمايش بگذاريم.
سرمربي تيم پارا شناي جوانان ايران افزود: تيم هر روز دو جلسه تمرين دارد كه جلسات صبح آن در استخر 9 دي مجموعه ورزشي شهيد شيرودي و جلسات بعد از ظهر در استخر فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولان برگزار مي شود.
اميرمحمد توحيد نژاد، عرفان اسماعيلي، محمد كريم زاده، مهدي اجاقي، ايليا كاظميه، رضا پژمان، آرش ضيايي، دانيال محسنيان، علي محمودخاني، ابوالفضل نگارستاني، سينا ضيغمي نژاد و علي اصغر پوررمضان اعضاي تيم اعزامي به مسابقات پاراآسيايي امارات هستند. مهدي اكبري نژاد و مجيد غفاريان به عنوان مربي و كمك مربي اين تيم را همراهي مي كنند.
در رقابت هاي پاراآسيايي، شناگران در چهار ماده 100 متر و چهار ماده 200 متر مختلط رقابت مي كنند.
سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي جوانان از 19 آذر ماه به مدت پنج روز در شهر دبي برگزار مي شود. كاروان ايران با نام «خليج فارس» در 9 رشته ورزشي، با حضور 35 دختر و 95 پسر و با پرچمداري زهرا والا زاده ورزشكار بوچياي كشور در اين دوره حاضر خواهد شد. ايران در دو دوره گذشته اين بازي ها در سال 2009 در توكيو و سال 2013 در كوالالامپور در جايگاه دوم ايستاده بود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293**
خبرنگار:محمد طاهري انتشاردهنده:علي خورسندي

سرخط اخبار ورزش