۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵
کد خبر: 85475975
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شب عجیب وداع در پارک‌دوپرنس؛ امباپه هم «هو» شد، هم تشویق! + فیلم

تهران- ایرنا- ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حالی در آخرین دیدار در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با پیراهن این تیم به میدان رفت که تماشاگران هم او را «هو» و هم تشویق کردند!

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دیشب در هفته سی‌وسوم لیگ یک فرانسه(لوشامپیونه) برابر تولوز به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

امباپه در این دیدار برای آخرین بار در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با پیراهن پی‌اس‌جی به میدان رفت و پس از سوت پایان مسابقه در حالی که جو عجیبی بر ورزشگاه حاکم بود، از هواداران پاریسی خداحافظی کرد.

در حالی که امباپه انتظار داشت هواداران پی‌اس‌جی، رفتار خوبی با او داشته باشند، برخی از آنها نشان دادند که از تصمیم بحث‌برانگیز او مبنی بر جدایی از این تیم، خوشحال نیستند تا در بازی دیشب از سوی هواداران پاریس، واکنش‌های متفاوتی دیده شود.

شب عجیب وداع در پارک‌دوپرنس؛ امباپه هم «هو» شد، هم تشویق! + فیلم

از یک طرف، آنها تصویر بزرگی از او را به عنوان قدردانی به نمایش گذاشتند. اما بخش دیگری از ورزشگاه زمانی که نام امباپه از بلندگو اعلام شد، او را هو کردند تا نشان دهند که از رفتن احتمالی او به رئال مادرید خوشحال نیستند. این واکنش منفی ادای احترام اولتراهای باشگاه را که می‌خواستند از امباپه تقدیر کنند، خدشه‌دار کرد.

با وجود واکنش‌های متناقض به خداحافظی امباپه، او در حالی پاریس را به مقصد احتمالی مادرید ترک می‎‌کند که با پاری‌سن‌ژرمن ۱۴ عنوان قهرمانی از جمله هفت عنوان قهرمانی لوشامپیونه را به دست آورده است.

امباپه هفت سال پیش از موناکو راهی پاریس شد و هشتم سپتامبر ۲۰۱۷، مقابل متز در لیگ یک، اولین بازی‌اش را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داد. او در این مدت ۲۵۵ گل و ۱۰۸ پاس گل را برای پی‌اس‌جی ثبت کرد و در مجموع ۲۴ هزار و ۵۷۹ دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha