رشیدی: برد استقلال مقابل ذوب‌آهن به‌یادماندنی شد/ ماشاریپوف و بلانکو فوق‌العاده‌اند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جذاب‌ترین پیروزی استقلال از ابتدای لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن صفهان رقم خورد.

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم، اظهار داشت: به طور حتم جذاب‌ترین پیرورزی استقلال از ابتدای لیگ برتر در این مسابقه رقم خورد، یک بازی جذاب و دراماتیک را از استقلال شاهد بودیم که باعث شد روزی به یاد ماندنی برای آبی‌پوشان ثبت شود.

وی افزود: استقلال روی غفلت مدافعانش گل خورد و یک بر صفر عقب افتاد اما بازیکنان این تیم به رهبری جواد نکونام ناامید نشدند و با قدرت به کارشان ادامه دادند. سرمربی استقلال تعویض‌های خوبی انجام داد و بازی باخته را تبدیل به برد کرد. این سه امتیاز در ورزشگاه آزادی ارزش زیادی داشت.

رشیدی: برد استقلال مقابل ذوب‌آهن به‌یادماندنی شد/ ماشاریپوف و بلانکو فوق‌العاده‌اند

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو ۲ گل زیبا و سرنوشت‌ساز را برای استقلال به ثمر رساندند. این دو بازیکن خارجی نقش مهمی در پیروزی برابر تیم سخت‌کوش اصفهانی ایفا کردند. من به عنوان یک پیشکسوت از نمایش عالی استقلال در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن لذت بردم.استقلال برای پیروزی نمایش خیره کننده‌ای را به اجرا گذاشت و بازیکنانش تا ثانیه آخر برای رسیدن به خواسته خود که سه امتیاز بازی بود تلاش کردند.

رشیدی افزود: استقلال در خط دفاع با چالش‌هایی روبروست. نکونام به خوبی می‌داند که بازیکنان این منطقه نباید کوچک‌ترین اشتباهی را در هفته‌های پایانی انجام دهند. مدافعان استقلال باید با تمرکز بیشتری پا به زمین مسابقه بگذارند و اجازه ندهند دروازه‌شان مثل بازی با ذوب‌آهن اصفهان باز شود.

رشیدی: برد استقلال مقابل ذوب‌آهن به‌یادماندنی شد/ ماشاریپوف و بلانکو فوق‌العاده‌اند

وی ادامه داد: فولاد رقیب آسانی برای استقلال نیست. آنها در خطر سقوط به لیگ دسته پایین‌تر(لیگ آزادگان) قرار دارند و برای بازی با استقلال سرشان را جلوی توپ خواهند گذاشت. صادقانه بگویم، به عنوان یک جنوبی دوست دارم فولاد خوزستان به تیمی که جوانی‌ام را در آن پشت سر گذاشتم و خاطرات به یاد ماندنی از آن دارم، ببازد اما با موفقیت در مسابقات آینده در لیگ برتر بماند!

بازیکن اسبق استقلال گفـت: استقلال برای بازی با فولاد خوزستان روزبه چشمی و صالح حردانی را در اختیار ندارد که از نفرات تاثیرگذار تیم هستند اما به طور حتم نفراتی که جای این ۲ نفر به میدان می‌روند تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا ماموریتی که به آنها محول می‌شود را به بهترین شکل ممکن پیاده کنند.

تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. آبی‌ها هم‌اکنون با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار دارند و پرسپولیس با ۵۹ امتیاز صدرنشین است. شاگردان نکونام در صورت پیروزی مقابل فولاد، با تعداد بازی‌ برابر با ۶۰ امتیاز دوباره صدرنشین خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha