۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82725354
T T
۰ نفر
رژيم منحوس آل سعود در تلاش براي ضربه به نظام جمهوري اسلامي است

اروميه- ايرنا- امام جمعه چايپاره با اشاره به اينكه رژيم آل سعود ازهيچ تلاشي براي ضربه و مفوذ به نظام جمهوري اسلامي فروگذار نكرده است، گفت: آنها با وادار كردن گروهك هاي منافق در منطقه سعي مي كنند تا مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را ناامن كنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام رسول جمشيدي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته چايپاره افزود: دشمنان و ايادي استكبار بدانند كه اين منطقه از امنيت بالايي برخوردار است و فرزندان اين خاك براي حفظ اين امنيت جان خود را فدا مي كننذ.
وي ادامه داد: تمامي اعمال استكبار و رژيم آل سعود درمنطقه با هدف كاهش نفوذ ايران در منطقه صورت مي گيرد كه هر بار اين نقشه ها نتيجه عكس مي دهد و اين قدرت جمهوري اسلامي ايران است كه نفوذش را در كشورهاي منطقه حفظ مي كند.
وي با اشاره به اينكه بهانه تراشي هاي ترامپ براي خروج از برجام مدتها پيش از سوي رهبر انقلاب نيز پيش بيني شده بود، گفت: در حال حاضر نيز مسئول سابق سياست هاي خارجي اتحاديه اروپا به اين امر تاكيد دارند كه اين عمل دولت آمريكا مشكلاتي را براي ديپلماسي آن كشور به وجود مي آورد.
امام جمعه چايپاره با اشاره به سفر ميليون ها زائر پياده به كربلا در اربعين حسيني بيان كرد: اين پياده روي نمايش اقتدار تشيع و بزرگترين رزمايش در جهان است و هر ساله اين اتحاد را به رخ جهانيان مي كشد.
حجت الاسلام جمشيدي گفت: تنها نقطه اشتراك تجمع كنندگان اربعين حسيني عشق به حسين است و اين عشق موجب تجمع ميليوني و ايجاد جلوه وحدت و اتحاد مي شود.
به گزارش ايرنا، شهرستان چايپاره يكي از شهرستان هاي شمالي آذربايجان غربي است و با مساحتي حدود 940 كيلومتر مربع در شمال شهرستان خوي قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعيت شهري را در خود جاي داده است.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني

سرخط اخبار استان‌ها