۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲
کد خبر: 82707673
T T
۰ نفر
زائران اربعين فريب وعده هاي دفاترغيرمجاز را نخورند

قزوين- ايرنا- مدير حج و زيارت قزوين از زائران اربعين خواست براي دريافت رواديد (ويزا) به دفاتر غيرمجاز مراجعه نكنند و فريب وعده ها و تبليغات آنها را نخورند.

عليرضا كلانتري روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مردم بايد نسبت به وعده‌هاي دروغين برخي دفاتر غير‌مجاز و جاعلان رواديد هوشيار باشند و تمامي برنامه‌هاي سفر زيارتي خود را از مراكز قانوني پيگيري و دنبال كنند.
اين مسئول ادامه داد: متقاضياني كه مي خواهند در پياده روي اربعين شركت كنند، هرچه سريعتر بايد به 35دفتر و نمايندگي مجاز استان و سامانه سماح مراجعه كنند تا رواديد آنها به سهولت برايشان صادر شود.
مدير حج و زيارت استان قزوين اظهار كرد: نام نويسي براي حضور در پياده روي اربعين از ابتداي شهريور ماه در سامانه سماح آغاز شده و تا 48 ساعت مانده به اربعين حسيني ادامه دارد.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 9 هزار شهروند قزويني در سامانه سماح ثبت نام كرده اند، ادامه داد: هزينه صدور رواديد يك ميليون و 995 هزار ريال است و با تدابير پيش بيني شده از سوي سفارتخانه هاي ايران و عراق راه دلال بازي بسته شده است.
سال گذشته 25 هزار زائر از استان قزوين در پياده روي اربعين شركت كردند كه 20هزار نفر از آنها در سامانه سماح ثبت نام و پنج هزار نفر نيز به صورت آزاد به اين سفر معنوي رفتند.
در حال حاضر 35 دفتر زيارتي مجاز در استان قزوين فعاليت مي كند.
7389*3013
خبرنگار: نسرين رحيمي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها