۴ مهر ۱۳۹۶، ۹:۱۰
کد خبر: 82677423
T T
۰ نفر
معاون رئيس جمهوري در امور زنان وارد زاهدان شد

زاهدان - ايرنا - معصومه ابتكار معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده صبح امروز /سه شنبه/ همراه با استقبال استاندار سيستان و بلوچستان، معاون استاندار و شماري از مسئولان استاني وارد فرودگاه بين المللي زاهدان شد.

به گزارش ايرنا ابتكار در ابتداي ورود به زاهدان در كارگروه تخصصي بانوان و خانواده سيستان و بلوچستان شركت كرد.
گردهمايي بانوان منتخب سيستان و بلوچستان با حضور معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواد نيز ساعت 12 امروز در تالار فردوسي زاهدان برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا زنان سيستان و بلوچستان نه تنها در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا 421 كرسي را به خود اختصاص دادند بلكه رياست افزون بر 22 شوراي اسلامي روستايي را تصاحب كردند كه اين امر تحولي عظيم در مديريت زنان براي ايجاد آينده اي بهتر و روشن تر محسوب مي شود.
زنان همواره در تمام عرصه هايي كه سكان مديريتي را بر عهده گرفته اند توانسته اند همچون ناخداياني استوار كشتي هدايت را به مقصد نهايي برسانند و در تصميم هاي خود به شدت راسخ بوده اند.
زنان نيمي از جمعيت جوامع را تشكيل مي دهند و بايد به نسبت جمعيت خود مسئوليت پذيرفته و در امور مختلف از توانمندي هاي آنان استفاده شود، بنابراين دولت تدبير و اميد با اين رويكرد توجه ويژه اي به زنان و نقش اجتماعي آنان در امور مختلف به ويژه سياسي و اجتماعي داشته است.
در اين ميان سيستان و بلوچستان توانسته براي برآورده كردن اين درخواست عمومي پيشتاز بوده و گام هاي بلندي بردارد كه بدست آوردن 421 كرسي در شوراهاي اسلامي شهر و روستا مثال بارزي از عملكرد دولت و نمايندگان دولت در اين استان است.
سيستان و بلوچستان با وسعتي حدود 187 هزار و 502 كيلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت كشور)، 19 شهرستان و بيش از 2 ميليون و 775 هزار نفر جمعيت پهناورترين استان كشور محسوب مي شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حيدري گرجي **انتشاردهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها