۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹
کد خبر: 82662226
T T
۰ نفر
رفع تبعيض در توزيع بودجه و اجراي برنامه هاي فرهنگي اولويت شوراي شهركرج است

كرج-ايرنا- رئيس شوراي اسلامي شهر كرج گفت: رفع تبعيض در توزيع بودجه و اجراي برنامه هاي فرهنگي از اولويت هاي كميسيون فرهنگي شوراي پنجم شهر كرج است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي مديريت شهري كرج محمد نبيوني در جلسه كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر كرج كه با حضور رئيس سازمان تبليغات استان البرز برگزار شد در خصوص درخواست تامين بودجه براي برگزاري برنامه هاي فرهنگي و مذهبي هيات ها خواستار رفع تبعيض ها و تغيير نگرش در توزيع بودجه هاي فرهنگي شهر شد.
وي افزود: مقوله فرهنگ مبحثي بسيار مهم و پيچيده است و بايد در جلسات متعدد زواياي مختلف آن مورد بحث و بررسي قرار گيرد تا بتوان خروجي مثبت و قابل قبولي از برنامه هاي ارائه شده آن شاهد بود.
نبيوني بيان كرد: اعضاي كميسيون فرهنگي در نظر دارد طي بازديدي از سازمان تبليغات اسلامي كلانشهر كرج ابعاد مختلف اين سازمان را مورد بررسي قرار دهد تا در توزيع خدمات فرهنگي مديريت شهري تصميمات صحيح اتخاذ شود.
وي با بيان اينكه اجراي برنامه هاي ملي و مذهبي بايد به نحو صحيح و در اجراي منويات مقام معظم رهبري همچنين مشاركت هاي مردمي صورت بگيرد، تاكيد كرد: بايد زيرساخت هاي لازم براي مشاركت مردمي ايجاد شود و مديريت شهري به عنوان نهاد خدمت رسان در شهر وظيفه فرهنگي خود را به نحو احسن انجام دهد.
رئيس شوراي اسلامي شهر كرج در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعيت مادي موجود در شهرداري كرج ، افزود:اكنون وضعيت مالي شهرداري كرج به گونه اي است كه بايد در انجام پروژه هاي فرهنگي، اجتماعي و عمراني اولويت ها را در نظر بگيريم تا در انجام برنامه ها با مشكل مواجه نباشيم.
وي ضمن تاكيد بر اينكه نگرش شوراي پنجم توسعه فرهنگي جامعه است، اظهار داشت: قطعا در حوزه فرهنگ تلاش خواهيم كرد تا با رفع تبعيض ها و توزيع عادلانه بودجه هاي فرهنگي برنامه هاي تدوين شده در حوزه فرهنگ ساماندهي و با كيفيت بالاتري انجام شود.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادي** انتشار دهنده : محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها