۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82658524
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: حضور گسترده مردم در نمازجمعه خاري در چشم دشمنان است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حضور گسترده مردم در نماز جمعه خاري در چشم دشمنان انقلاب اسلامي است و بايد همواره باشكوه برگزار شود.

آيت الله محمد رضا ناصري يزدي عصر روز پنجشنبه در ديدار امام جمعه و جمعي از مسئولان اجرايي مهريز افزود: برگزاري نماز جمعه از مهمترين ثمره انقلاب اسلامي است و بايد همه مردم خود را در انجام اين فريضه بزرگ الهي مسئول بدانند.
وي ادامه داد: مشاركت پرشور مردم ولايي و انقلابي در صفوف نماز جمعه نشان دهنده وحدت ، استكبار ستيزي ، بينش و بصيرت و تبلور دوستي و آگاهي است و بايد همواره به آن اهميت خاص قايل شد.
امام جمعه يزد بيان كرد: ملت ايران در 38 سال گذشته گوش به فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري در عرصه هاي مختلف حضوري جدي داشته اند و قطعا همچنان استوار تابع اوامر معظم له هستند و لحظه اي از نظام جدا نمي شود.
ناصري گفت: راه عزت ملت ما در همبستگي و پايبندي به اصول و ارزش هاي الهي است و با قدرت و درايت دست از اهداف و آرمان هاي والاي نظام و انقلاب اسلامي بر نمي دارد.
همچنين حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امام جمعه مهريز با تبريك دهه امامت و ولايت به نقش نماز جمعه در انقلاب اسلامي و بركات آن در سال هاي گذشته اشاره و بر حضور گسترده مردم در آن تاكيد كرد.
امام جمعه يزد و هيات همراه همچنين با حضور در گلزار شهداي بغداد آباد عليا مهريز ، ياد و خاطره امام جمعه فقيد اين شهرستان حجت الاسلام مرحوم علي برهان را گرامي داشتند.
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلي اشكورجيري

سرخط اخبار استان‌ها