۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۲
کد خبر: 82635526
T T
۰ نفر
شهادت طلبي بر سياستهاي خصمانه استكبار خط بطلان كشيد

گناباد- ايرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: شهادت طلبي و جريان مقاومت، خواب راحت را از چشمان استكبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي ربوده و خط بطلاني بر سياستهاي خصمانه آنها كشيده است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام رضا مدني در خطبه هاي نماز جمعه گناباد در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر افزود: جريان مقاومت با الهام از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران امروزه به مانع مستحكمي براي تحقق اهداف ددمنشانه مستكبران در منطقه و جهان تبديل شده است.
وي تصريح كرد: اين 2 جريان در كشورهاي مختلف و از جمله ممالك اسلامي در حال گسترش است و به شكل بي سابقه اي در منطقه رشد يافته است.
خطيب نماز جمعه گناباد ادامه داد: دشمنان در طول تاريخ به شيوه هاي گوناگون تلاش كردند عدالت خواهي و شهادت طلبي را كه مصداق بارزي براي مبارزه با ظلم، فساد و ستم بوده با اتهام هايي مانند خشونت طلبي در معرض آسيب قرار دهند.
حجت الاسلام مدني گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي به بركت رهبري حكيمانه امام خميني (ره) و مجاهدت هاي ملت ايران شهادت طلبي به عنوان يك اصل اساسي در دين مبين اسلام در مسير خودش قرار گرفت.
امام جمعه موقت گناباد گفت: به دنبال اين مساله دشمنان با ترفندهاي ديگر مانند جنگ نظامي، تهاجم و شبيخون فرهنگي و غيره براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي كوتاهي نمي كنند.
حجت الاسلام مدني با يادآوري سالروز ازدواج حضرت علي و حضرت فاطمه عليهم السلام و با اشاره به مشكلات جوانان براي ازدواج و كاهش آمار آن، مهمترين راه سعادت و خوشبختي مردم و زوجهاي جوان را الگوپذيري از ازدواج علوي و فاطمي دانست.
وي از دولت دوازدهم و مجلس شوراي اسلامي خواست با همدلي و برنامه ريزي صحيح و كارشناسي مشكلات مسير ازدواج جوانان را مرتفع كنند .
وي همچنين خواستار حضور گسترده مردم گناباد در آيين تشييع و تدفين سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس در سه شنبه آينده در شهر بيدخت گناباد شد.
2095/5132
خبرنگار:عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي

سرخط اخبار استان‌ها