۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82609729
T T
۰ نفر

مازندران قهرمان مسابقات بوكس نوجوانان كشور شد

۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82609729
مازندران قهرمان مسابقات بوكس نوجوانان كشور شد

همدان -ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات قهرمانی بوكس نوجوانان كشور، انتخابی تیم ملی كه به مدت چهار روز با شركت بیش از 150 ورزشكار در سالن ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند برگزار شد با قهرمانی استان مازنداران پایان یافت.

محرم روزبه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات 205 ورزشكار به همراه 70 نفر از مربیان و سرپرستان از 31 استان و منطقه آزاد كیش و توابع استان تهران شركت داشتند كه پس از چهار روز رقابت تیم استان مازندران توانست به مقام اول مسابقات دست یابد.
وی ادامه داد: در وزن 46 كیلوگرم مقام اول را سبحان صحرایی از همدان كسب كرد و پوریا عبدالمالكی از تهران دوم شد.
وی گفت: در48 كیلوگرم بلال گورچانی از سیستان و بلوچستان و سعید احمدی از فدراسیون اول و دوم شدند و در 50كیلوگرم مقام اول را محسن عزیر پور از اردبیل كسب كرد و ابوالفضل حاجی زاده از توابع تهران دوم شد.
وی اضافه كرد: در وزن 52كیلوگرم مقام اول را مبین اعلایی از خوزستان بدست آورد و علی غلامی از فدراسیون دوم شد و در 54 كیلو گرم نیز امیرحسین دولتی از گیلان و محمد حسین احسانی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند.
به گفته وی در وزن 57 كیلو گرم نیز مقام اول را مهدی امیر از كرمانشاه و مقام دوم را محمد سعید جوهری از همدان كسب كرد و در 60 كیلوگرم نیز محمدرضا نقدی از كرمانشاه اول شد و علی دهباشی از توابع تهران دوم شد.
وی ادامه داد: در وزن 63كیلوگرم نیز مقام اول را ابوالفضل امینی از البرز و مقام دوم را اشكان سلیم از توابع تهران كسب كرد.
وی گفت: در 66كیلوگرم عدالحكیم بیگدر از گلستان و امیرمهدی كریمی از كرمانشاه اول و دوم شدند و در 70كیلوگرم بنیامین كاظمی از گلستان و امیرمحمد موسی خانی از بوشهر مقام های اول و دوم را كسب كردند.
به گفته وی در وزن 80كیلوگرم نیز مقام اول را امیرحسین طالشی از مازندران و مقام دوم را امیررضا مختار رضایی از هرمزگان بدست آوردند و در 80+ كیلوگرم نیز سیاوش بهار دوست از آذربایجان غربی و سامان حسینی از همدان به ترتیب اول و دوم شدند.
روزبه گفت: در بخش تیمی نیز تیم های استان مازندران ، گلستان و كرمانشاه به ترتیب با امتیازات 20 ، 19 و 18 مقام اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند و تیم های استان همدان ، توابع تهران و خوزستان به ترتیب با كسب 15 ، 14 و 10 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی آمادگی تیم ملی جهت شركت در مسابقات آسیایی دعوت می شوند.
قابل ذكر است كه مسابقات بوكس نوجوانان كشور از روز جمعه 30 تیرماه در شهرستان نهاوند از توابع استان همدان آغاز و شامگاه دوشنبه دوم تیرماه با حضور 31 استان در مجتمع ورزشی علیمرادیان نهاوند پایان یافت.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیك به 200 هزار نفر در 105 كیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
/2087/1352
خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: نوشین مطلبی خواه
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش