۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۲۰
کد خبر: 82606499
T T
۰ نفر
استاندار آذربايجان غربي شهادت شهيد ياسين قنبري را تسليت گفت

اروميه - ايرنا - استاندار آذربايجان غربي با صدور پيامي شهادت شهيد پاسدار ياسين قنبري را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، در پيام روز شنبه قربانعلي سعادت آمده است: شهادت در راه خدا، پر محتواترين عنوان در راستاي تكامل انسان و مصداق تحقق آيه شريفه «و الذين قتلوا في سبيل الله فلن يضلَّ اعمالهم سيهديهم و يصلح بالهم و يدخلهم الجنه عرفها لهم» است.
در ادامه اين پيام آمده است: اينجانب با قدرداني از تلاش هاي ويژه پرچمداران عرصه صيانت از مرزهاي ايران اسلامي و محكوم كردن اقدامات تروريستي ايادي استكبار در منطقه، شهادت «شهيد ياسين قنبري» را به مردم شريف و متدين آذربايجان غربي به ويژه خانواده‌ آن شهيد والامقام تبريك و تسليت گفته و براي آن شهيد والامقام علو درجات و براي تمامي بازماندگان صبر جميل از درگاه ايزدمنان مسئلت مي كنم.
به گزارش ايرنا، پيكر مطهر سرهنگ دوم پاسدار شهيد ياسين قنبري كه در درگيري با ضد انقلاب در منطقه عملياتي زيوه اروميه به فيض شهادت نائل شده بود، امروز / شنبه/ با حضور مردم قدرشناس اروميه تشييع شد.
در درگيري پنجشنبه شب‌ پاسداران لشگر 3 حمزه سيدالشهدا (ع) با تعدادي از تروريست‌هاي وابسته به استكبار جهاني از سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه كه در منطقه صفر مرزي شمال غرب كشور قصد انجام اقدامات تروريستي را داشتند، سه تن از تروريست‌ها به هلاكت رسيدند، چهار تن زخمي و يك تن از تروريست ها نيز دستگير شدند.
در اين درگيري سرگرد ياسين قنبري به درجه رفيع شهادت نايل و يكي ديگر از پاسداران نيز زخمي شد.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي 12 هزار شهيد، 18 هزار و 500 جانباز و 2 هزار و 20 نفر آزاده براي دفاع از حريم انقلاب اسلامي تقديم كرده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني

سرخط اخبار استان‌ها