۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82602110
T T
۰ نفر
650 كیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری تاكنون در زنجان كشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدا سالجاری تاكنون بیش از 650 كیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان كشف و ضبط شد.

سروان محسن حسینخانلو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 90 درصد از این مواد مخدر كشف و ضبط شده از نوع تریاك بود.
وی اظهار كرد: در این رابطه 800 نفر قاچاقچی، توزیع كننده و حمل كننده، دستگیر شد كه حدود 2 درصد از آنان زن و مابقی نیز مرد بودند كه همه دستگیرشدگان پس از تشكیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.
حسینخانلو افزود: با اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و كشف و ضبط این میزان مواد نیز كه اغلب جوانان را هدف قرار داده است ضربه سختی بر پیكره سوداگران مرگ وارد كرد.
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: میزان كشفیات موادمخدر این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 57 درصد افزایش نشان می دهد.
به گزارش ایرنا و به نقل از مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان سال 95 بیش از یك تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان كشف و ضبط شد.
حسینخانلو به طرح های ویژه پاكسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان اشاره كرد و افزود: از ابتدای امسال تاكنون، 400 نفر از معتادان جمع آوری و به منظور گذراندن دوره ترك اعتیاد به مراكز درمانی تحویل شدند.
وی از عموم مردم خواست اطلاعات و گزارش های خود در رابطه با رفتارهای مشكوك در خصوص توزیع و قاچاق موادمخدر را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان و به صورت محرمانه ارایه دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.
6084/ 6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

سرخط اخبار استان‌ها