۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82598758
T T
۰ نفر

پلیس پایتخت:

مهاجم ایستگاه مترو شهر ری جان باخت

۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82598758
مهاجم ایستگاه مترو شهر ری جان باخت

تهران- ایرنا- مركز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد كه فردی كه با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری كرده بود، براثر تیراندازی از ناحیه پا مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مركز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، در این حادثه فرد مهاجم(مرد) كه حدود 40 ساله بود با چاقو به جمعی از شهروندان حاضر در ایستگاه حمله می كند.
براساس این گزارش، 4 نفر از شهروندان براثر اقدام این فرد مهاجم زخمی شدند و ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو نیز با اعلام اخطار از وی می خواهند كه سلاح سرد را تحویل دهد كه مهاجم از این كار امتناع می كند.
براساس اعلام پلیس تهران بزرگ، ماموران پلیس به سمت مهاجم شلیك كرده و وی از ناحیه پا زخمی می شود كه در جریان انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
به گزارش ایرنا، هادی تمهیدی معاون فرمانداری شهرری نیز خصوص این حادثه گفت: صبح امروز به دلیل درگیری لفظی بین یكی از شهروندان كه در كسوت روحانیت بودند با فردی كه گویا مورد امر به معروف قرار گرفته بود، درگیری بوجود آمد.
به گفته وی، فرد ضارب در ادامه با چاقو به فرد روحانی و جمع دیگری از مسافران حمله می كند كه با دخالت پلیس، ضارب مجروح و در نهایت فوت می كند.
درحال حاضر شرایط در ایستگاه مترو شهرری(خط یك مترو تهران) كاملا عادی است و كار مسافرگیری دراین ایستگاه به صورت عادی درجریان است.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 9343**1625

سرخط اخبار سیاست