۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳
کد خبر: 82580873
T T
۰ نفر

روشنايي خيابان ساحلي ديواندره تامين شد

۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳
کد خبر: 82580873
روشنايي خيابان ساحلي ديواندره تامين شد

سنندج- ايرنا- مدير برق شهرستان ديواندره از اجراي فاز دوم روشنايي بلوار ساحلي شهر ديواندره خبر داد.

سينا چاره جو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد:‌ با توجه به درخواست شهرداري و نياز مبرم بلوار شهرك ساحلي ديواندره كه در واقع كمربندي تردد ماشين هاي سنگين اين شهرستان به شمار مي رود، تأمين برق اين بلوار در چند فاز برنامه ريزي شد.
وي ادامه داد: در سايه لطف خداوند و تلاش مجموعه پرسنل برق شهرستان با اتمام عمليات اجرايي، فاز دوم آن به بهره برداري رسيد.
چاره جو افزود: به منظور اجراي اين پروژه 24 اصله پايه فلزي 12 متري، 52 دستگاه چراغ خياباني 250 وات سديم، 700 متر كابل كشي فشار ضعيف زميني و با صرف اعتباري حدود يك ميليارد ريال احداث و نصب شد كه شهرداري به ميزان 30 درصد در اجراي آن مشاركت داشته است.
وي اظهار كرد: فاز اول پروژه به طول 960 متر در سال 94 اجراء شد و به دليل عدم اجراي كامل رفيوژ وسط بلوار و آماده نبودن زيرساخت هاي لازم از سوي شهرداري، ادامه كار احداث روشنائي به بعد از اجراي اين موارد موكول شد كه با پيگيري هاي مستمر در ارديبهشت سال جاري و فراهم شدن مقدمات كار و تامين اعتبار، بلافاصله اجراي كار آغاز و ظرف كمتر از يك ماه پروژه خاتمه يافت و به بهره برداري رسيد.
اين مسئول گفت: با توجه به تردد ماشين هاي سنگين و بار ترافيكي زياد، تامين روشنائي معابر خصوصاً در قسمت اجرا شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و در كاهش حوادث رانندگي ناشي از تاريكي هوا در اين مسير تأثير بسزايي را دارد.
وي اظهار اميدواري كرد با مشاركت شهرداري براي تهيه مقدمات و زيرساخت هاي لازم، ادامه فازهاي بعدي تامين روشنائي معابر در زودترين زمان انجام شود.
شهرستان ديواندره داراي حدود 29 هزار مشترك برق است كه 85 درصد آنها در بخش خانگي است.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدي/** انتشار دهنده: اميد بهمني

سرخط اخبار استان‌ها