امام جمعه لاهيجان: عمليات موشكي سپاه، هشداري به دشمنان بود

لاهيجان - ايرنا - امام جمعه شهرستان لاهيجان گفت: عمليات موفقيت آميز موشكي سپاه پاسداران به مراكز پشتيباني گروه تروريستي داعش در سوريه، هشداري به دشمنان و اميدي براي مسلمانان جهان بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در جمع راهپيمايان روز قدس و نمازگزاران لاهيجان در مسجد جامع اين شهر افزود: اين عمليات موفقيت آميز موشكي، پاسخ دندان شكني بود به تحريم هاي جديد عليه ايران و هشداري به اسرائيل و ديگر دشمنان تا حواسشان جمع باشد و اميدي در دل مسلمانان جهان ايجاد كرد.
وي ادامه داد: اين عمليات موفقيت آميز موشكي ، همچنين پيام فرزندان ملت و پاسداران مخلص نظام بود كه گفتند از هيچ چيز باكي ندارند.
امام جمعه لاهيجان با اشاره به اينكه بايد بصيرت ديني را حفظ كنيم و راست قامت باشيم، گفت: مردم با حضور در اين راهپيمايي نشان دادند كه وظيفه شناس هستند و دشمن را مي شناسند و به نداي رهبر خود لبيك مي گويند.
وي در خاتمه سخنانش، بر ضرورت بهره گيري از بركات ماه مبارك رمضان در همه ايام سال و خودسازي تاكيد كرد.
راهپيمايي روز قدس مردم شهرستان لاهيجان در دو شهر لاهيجان و رودبنه از ساعت 11 آغاز شد و مردم، مانند سال هاي گذشته، حضور پرشور و باشكوه در اين مراسم داشتند.
شهرستان لاهيجان در 40 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان روز جهاني قدس نامگذاري كردند و اين روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه در اين روز، همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.
خبرنگار: نظرپور**انتشاردهنده: كبيري
6029/2007

سرخط اخبار استان‌ها