۴ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۶
کد خبر: 82544101
T T
۰ نفر
دختر دو ساله در كاشمرزیر چرخ های تراكتور جان باخت

مشهد- ایرنا-فرمانده انتظامی كاشمر گفت: دختر بچه دو ساله ای درروستای توندر از توابع بخش كوهسرخ این شهرستان زیر چرخ های تراكتور ماند و جان باخت.

ابوالقاسم باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد:یك دستگاه تراكتور كه درب خانه صاحب آن پارك بود با قرار گرفتن در سراشیبی به دلیل نامعلومی به حركت درآمده و در پی این حادثه، فرزند صاحب تراكتور زیر چرخ های آن ماند جان خود را از دست داد.
وی همچنین از مجروح شدن دو تن از افراد نیروی انتظامی در پی درگیری با چند فرد متخلف در این شهسر ستان خبر داد.
وی افزود: در پی نزاع شدیدی كه بین دو نفر به نام های (پ) و (ی) رخ داد بلافاصله و در پی تماس های مردمی گشت كلانتری 11 به محل اعزام شد كه یكی از ماموران با دخالت در نزاع جهت جدا كردن طرفین دعوا دچار مصدومیت شد و به بیمارستان اعزام شد.
به گفته او،‌با ادامه درگیری این افراد ماموران یگان امداد و نیروهای راهنمایی و رانندگی برای كنترل محل و وضعیت ترافیكی به محل اعزام شدند كه در این درگیری یك نفر از این افراد به سمت خانه های اطراف فرار كرد و در انجام تعقیب یك نفر دیگر از ماموران دچار مصدومیت شد .
فرمانده انتظامی كاشمر با بیان اینكه اكنون حال هر دو مامور خوب است، افزود: این افراد به دلیل اختلافات قبلی درگیر شده بودند كه تمامی افراد متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
كاشمر در فاصله 228 كیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

سرخط اخبار استان‌ها