۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82540527
T T
۰ نفر
گلبال بانوان و آقايان گلستان در جمع 4 تيم برتر كشور

گرگان - ايرنا- سرمربي تيم گلبال استان گلستان گفت: در مسابقات گلبال قهرماني كشور، تيم هاي مردان و بانوان گلستان با دو برد و يك شكست به جمع چهار تيم برتر راه پيدا كردند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا اسكندري روز دوشنبه اظهار داشت: مسابقات گلبال قهرماني نابينايان و كم بينايان آقايان و بانوان كشور در دسته هاي مختلف ( دسته يك، دسته دو و دسته سه) از 25 ارديبهشت ماه به مدت يك هفته با حضور تيم هاي 26 استان به ميزباني بابلسر استان مازندران در اردوگاه شهيد عظيمي اين شهرستان برگزار شد.
وي افزود كه 2 تيم گلبال بانوان وآقايان گلستان در اين رقابت ها توانستند با غلبه بر حريفان به جمع 4 تيم برتر اين دوره از مسابقات راه يابند.
به گفته وي؛ تيم گلبال مردان استان در ديدار رده بندي با نتيجه 5 بر 4 مغلوب قم شد و به مقام چهارم مسابقات رسيد و تيم هاي كرمان و اردبيل نيز به ترتيب اول و دوم شدند.
وي اضافه كرد: در بخش بانوان نيز تيم گلبال استان گلستان پس از يزد، كرمان و زنجان مقام چهارم را بدست آورد.
اسكندري افزود: با توجه به آغاز اردوهاي تيم ملي گلبال مردان و زنان كشور و اعزام تيم ها در پاييز سال جاري به مسابقات جهاني، رقابت هاي قهرماني كشور بجاي فصل پاييز در بهار برگزار شد كه استعدادهاي تيم ملي نيز شناخته شوند و شرايط شركت در اردوها را داشته باشند.
وي همچنين؛ نداشتن تمرينات كافي و مصدوميت 'سنتر' تيم گلستان را در نرسيدن تيم هاي استان به مدال موثر بيان كرد و ابراز اميدواري نمود كه در مسابقات ليگ دسته يك كشور با توجه به برنامه ريزي هاي بعمل آمده گلستان جزو تيم هاي مدعي و گزينه هاي صعود به ليگ برتر باشد.
1648
تنظيم وانتشار: پري سالارنيا

سرخط اخبار استان‌ها