۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82538467
T T
۰ نفر
همه به یكدیگر برای موفقیت در انتخابات تبریك بگوییم

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی مركز بررسی های استراتژیك ریاست جمهوری با بیان این كه ما با تمام توان با یكدیگر گفت‌وگو و برای ساختن ایران نو رقابت كردیم و دست به انتخاب زدیم، تاكید كرد: همه به یكدیگر برای این موفقیت تبریك بگوییم.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در بخشی از یادداشت محمد فاضلی با عنوان «همه به یكدیگر تبریك بگوییم» آمده است: انتخابات پایان یافت و صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای كه حاصل شود، ایرانیان نشان دادند كه نسبت به سرنوشت ملی خود بی‌تفاوت نیستند. ما با تمام توان با یكدیگر گفت‌وگو كردیم و برای ساختن ایران نو رقابت نمودیم و دست به انتخاب زدیم.
وی افزود: مناظرات انتخاباتی و سخنرانی‌های نامزدها نشان داد ایران ما فهرست طولانی‌ای از مشكلات دارد كه دولت بعدی باید برای حل آن‌ها گام‌های اساسی بردارد.
معاون پژوهشی مركز بررسی های استراتژیك ریاست جمهوری اضافه كرد: حسن روحانی در بخش اول كتاب برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم فهرستی از مسائل اساسی كشور ارائه كرده است. می‌توانیم آن فهرست را به دقت بخوانیم و با تمام توان در دستور كار قرار گرفتن و راهكارهای حل بنیادین این مسائل را از او و دولتش مطالبه كنیم.
فاضلی در یادداشت خود با بیان این كه ما به انسجام ملی برای پیشبرد اهداف خود نیازمندیم، ادامه داد: مهم نیست چه كسی فردا رئیس‌جمهور می‌شود، مهم این است كه در كنار هم فقط حل شدن مسائل را از او مطالبه كنیم.
وی تصریح كرد: به همه آن‌ها كه از سر صداقت و نه فقط برای كسب قدرت، و با ایمان به درستی راهكارهای‌شان در این چند وقت، وارد گفت‌وگو و رقابت شدند، تبریك می‌گویم. هر پیروزی و شكستی برای ایران، از آن همه ماست، صرف‌نظر از این‌كه قدرت در دست كیست.
معاون پژوهشی مركز بررسی های استراتژیك ریاست جمهوری با یادآوری این كه طرفداران نامزدها پیروز نقدهای وارد بر نامزدی خود را فراموش نكنند، تاكید كرد: برای رفع آن‌ها چاره بیندیشند و طرفداران نامزدهای شكست‌خورده نیز دست از نقدهای منصفانه و ارائه راهكارهای عاقلانه نكشند.
فاضلی در پایان یادآور شد: سنت صندوق رای در ایران، یك گام دیگر به سوی استحكام بیشتر برداشت. تاریخی كه نگاه كنیم، این گام بزرگی است. همه به یكدیگر برای این موفقیت تبریك بگوییم.
سیام ** 9314**1336 تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست