۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۱۷
کد خبر: 82526100
T T
۰ نفر

افتتاح جشنواره خيريه غذا به نفع بيماران خاص در اهواز

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۱۷
کد خبر: 82526100
افتتاح جشنواره خيريه غذا به نفع بيماران خاص در اهواز

اهواز- ايرنا - جشنواره خيريه غذا به منظور حمايت از بيماران خاص و پيوند اعضاء شامگاه پنجشنبه با حضور 400 غرفه دار و جمعي از مسئولان استان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

كيامرث حاجي زاده رئيس هيات ورزش هاي بيماران خاص و پيوند اعضاي خوزستان شامگاه پنجشنبه در حاشيه افتتاح جشنواره خيريه در شهرستان اهواز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين جشنواره خيريه غذا به مناسبت نيمه شعبان و در راستاي حمايت از بيماران خاص و پيوند اعضاء استان برگزار شده است.
وي افزود: اين جشنواره ضمن اينكه به نوعي حمايت مالي از بيماران خاص به شمار مي رود، شور و نشاط را نيز در جامعه ايجاد كرده و اميد است در اين پنج روز شاهد حضورهرچه بيشتر شهروندان در اين جشنواره در جهت كمك به بيماران خاص باشيم.
رئيس هيات ورزش هاي بيماران خاص و پيوند اعضاي خوزستان ادامه داد: در اين جشنواره 400 غرفه براي شركت كنندگان داير شده و انتظار مي رود در اين ايام استقبال خوبي از آن صورت گيرد.
وي بيان كرد: شهروندان با خريد خود از غرفه هاي موجود در راستاي فرهنگ سازي كار خير و نوعدوستي در استان گام برداشته و همچنين بيماران خاص را مورد حمايت خود قرار مي دهند.
حاجي زاده تصريح كرد:درآمدهاي غرفه ها از اين جشنواره خيريه صرف كمك به بيماران تالاسمي، هموفيلي، سرطاني، دياليز، ديابت وپيوند اعضاء مي شود.
وي بيان كرد: اين كمك هاي خيرخواهانه شهروندان به بخش حمايت هاي دارويي و درمان و ورزش اين بيماران خاص اختصاص داده مي شود.
اين جشنواره خيريه از 21 تا 25 ارديبهشت ماه در محل جاده ساحلي اهواز جنب كتابخانه مركزي استان براي عموم داير است.
سال گذشته نيز چندين جشنواره غذا از سوي موسسات خيريه و داوطلبان جمعيت هلال احمر اهواز در اين شهرستان براي حمايت از بيماران خاص برگزار شد.
7152/6125 خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار:سيدبهادر حسيني

سرخط اخبار استان‌ها