۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۰۶
کد خبر: 82524979
T T
۰ نفر
فرماندار بندرتركمن: نامزدهاي شوراها در حدود اختيارات به مردم قول بدهند

گرگان – ايرنا –فرماندار بندرتركمن گفت: نامزدهاي كرسي هاي شوراي شهر و روستا نبايد خارج از حدود اختيارات و وظايف قانوني خود به مردم قول و وعده بدهند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ايرنا، عبدالحكيم فيروزي در نشست با مسئولين ستاد نامزدهاي شوراهاي شهرستان اظهارداشت: نامزدها در ارائه برنامه و دادن قول ،بايد بر محور اختيارات قانوني صحبت كنند و دادن وعده هاي غير عملي ،عوام فريبي است.
وي اضافه كرد: اينكه نامزدي بحث ساماندهي جزيره آشوراده و يا تغيير محل اسكله شهرستان را مطرح مي كند، نشان دهنده آن است كه به حدود اختيارات خود واقف نيست.
فيروزي به مقوله فضاي مجازي اشاره كرد و گفت: هر گونه فعاليت در فضاي مجازي بايد بر اساس دستورالعمل ابلاغي استفاده از فضاي مجازي باشد و تمام فعاليت ها در كانال ها و شبكه هاي اجتماعي رصد مي شود.
وي اضافه كرد: تهمت، افترا، علني سازي مكاتبات اداري با امضاي اشخاص حقوقي و تبليغ در غير زمان تعيين شده غيرقانوي است و تخلف محسوب مي شود.
رئيس ستاد انتخابات شهرستان تركمن ادامه داد: مطمئن باشيد مجريان براي اجراي يك انتخابات سالم تمام تلاش خود را مي كنند ودر اين زمينه هيچ كوتاهي صورت نخواهد پذيرفت.
وي با اشاره به برگزاري الكترونيك انتخابات شوراها در شهر بندرتركمن تاكيد كرد: مسئولين ستاد انتخابات پس از دريافت كد مربوط به هر نامزد به نحو مقتضي اطلاع رساني كنند.
به گفته وي؛ فرمانداري نيز با استفاده از ظرفيت رسانه ها و سايت ها و كانال هاي مطرح نسبت به معرفي يكسان كد مربوط به نامزدها اقدام خواهد كرد
فيروزي از مسئولين ستاد نامزدهاي شوراها خواست كه تلاش و همت بيشتري براي تشويق مردم به مشاركت و حضور حداكثري داشته باشند.
در اين نشست مزيدي دادستان شهرستان و شيرنگي معاون فرماندار بندرتركمن نيز مواردي را در خصوص رعايت ضوابط قانوني در حوزه انتخابات وتبليغات آن بيان كردند.
انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 29 ارديبهشت در سراسر كشور برگزار مي شود.
بندرتركمن در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علي قاسمعلي ** انتشار: پري سالارنيا

سرخط اخبار استان‌ها