خدمت بی‌منت، ویژگی مهم شهید رئیسی بود

گرگان- ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گلستان گفت: خدمت بی‌منت و کار خالصانه برای خدا و تلاش مجاهدانه برای مردم از ویژگی بارز شهید رئیسی بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی‌اکبر سائری روز سه‌شنبه درآیین بزرگداشت و عزاداری شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: رئیس جمهور شهید از خود کارنامه درخشان و بی‌منتی را به یادگار گذاشت که فراموش‌شدنی نیست.

وی تاکید کرد: راه شهید رئیسی که برای پیشرفت کشورمان جانفشانی کرد، پُررنگ‌تر از قبل با هم افزایی و وحدت میان مسوولان ادامه دارد.

خدمت بی‌منت، ویژگی مهم شهید رئیسی بود

در این آئین که در حسینیه جهادکشاورزی گلستان برگزار شد، علاوه بر مداحی در منقبت اهل بیت عصمت و طهارت، مسوولان و کارکنان ادارات تابعه جهادکشاورزی استان، یاد و خاطره شهید رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهانشان گرامی داشتند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha