۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82514123
T T
۰ نفر
لیگ دسته اول بسكتبال/ قطران كاوه گرگان مغلوب مهرام تهران شد

گرگان - ایرنا - در نخستین بازی از دیدارهای فینال رقابت های لیگ دسته اول بسكتبال باشگاه های كشور، عصر سه شنبه تیم 'قطران كاوه گرگان' مغلوب 'مهرام تهران' شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار كه در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه ابراهیم عباس زاده و مهران كیش به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی برگزار شد، تیم قطران كاوه با نتیجه 65 بر 58 بازی را به میهمان خود واگذار كرد.
در این بازی یاران قطران كاوه كه با هدایت صالح مخدومی به عنوان سرمربی با تركیب اولیه علی صادقی، صابر مخدومی، رهام كبیر، محمدامین كمالوند و مسعود هنرور به میدان آمده بودند، در كوارتر سوم با نتیجه 21 بر 18 حریف را شكست دادند، اما در كوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 17 بر 14 و 20 بر 13 بازی را واگذار كردند و در كوارتر چهارم 2 تیم به امتیاز تساوی 10 بر 10 رسیدند.
بازیكنان تیم مهرام تهران با هدایت علی آرزومندی به عنوان سرمربی با تركیب اولیه علی شهپری، نوید رضائی فر، علی نصیری، صمد نیكخواه بهرامی و امیرحسین خندان پور وارد زمین شدند.
قبل از آغاز این دیدار تماشاگران حاضر در سالن، طرح موزائیك با آرم و نوشته كلمه 'گرگان' به صورت لاتین (GORGAN) را به نمایش گذاشتند.
در این دیدار بعد از مدت ها سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان شاهد استقبال خوب تماشاگران بود.
به گزارش ایرنا تیم های قطران كاوه و مهرام باید روز شنبه هفته آینده 16 اردیبهشت ماه برای برگزاری دومین دیدار در تهران به مصاف هم بروند كه در صورت برتری تیم مهرام، این تیم قهرمان لیگ دسته اول خواهد شد و در صورت برتری تیم گرگان در بازی روز شنبه، برای مشخص شدن قهرمان لیگ دسته اول بسكتبال باشگاه های كشور، دیدار سوم روز یكشنبه 17 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دیدار رده بندی رقابت های بسكتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور، بین تیم های پتروشیمی بندرامام و رعدپدافند دزفول برگزار می شود.
تیم های مهرام تهران، قطران كاوه گرگان، پتروشیمی بندرامام و رعدپدافند دزفول با راهیابی به مرحله نیمه نهائی رقابت های بسكتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر برای فصل 97 - 96 را دریافت كرده اند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: عباسعلی نقی یان

سرخط اخبار ورزش