۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۳۱
کد خبر: 82489172
T T
۰ نفر
شهيد صياد شيرازي عمربا بركت خود را صرف جهاد عليه ظلم كرد

كرمانشاه- ايرنا- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: شهيد صياد شيرزاي عمر با بركت خود را صرف جهاد عليه ظلم و كوشش براي برقراري عدالت كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيداميرمحمدي پور روز دوشنبه در مراسم سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي افزود: به جرات بگوييم قلب مقدس قطب عالم امكان از شهيد صياد شيرازي راضي بود و يكي از نشانه هاي ظاهري اين رضايت بوسه نائب امام زمان بر پيكر اين شهيد والامقام است.
امام جمعه اسلام آباد غرب با تاكيد بر مشي ظلم ستيزي پيامبران و انبياء بيان داشت: اگر عميق تر به تاريخ بنگريم مي بينيم اولين قشري كه با امامان عهد مي بستند فقرا و تمام كساني كه در مقابل انبياء ايستادند مستكبران بودند.
وي اظهار داشت: اگر از صياد تعريف مي كنيم از روحيه مقاومت تعريف مي كنيم از كسي تعريف مي كنيم كه براي نسل هاي آينده روح ايستادگي را به يادگار گذاشت.
محمدي پور گفت: زندگي با ذلت و خفت ننگ است و امثال صياد شيرازي اين حقيقت را درك كردند تا با اهداي ارزشمندترين سرمايه زندگي آدمي در پيشگاه خداوند سربلند شوند.
امام جمعه اسلام آباد گفت: درجات دنيوي در نزد خدا هيچ اعتباري ندارد و شهادت بالاترين مقامي است كه يك انسان به آن مي رسد، همه مقامات دنيوي را مي گيرند و انسان را دفن مي كنند اما آنچه در نزد خدا پايدار است شهادت است.
اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعيت در 55 كيلومتري غرب كرمانشاه قرار دارد.
8066/7459 خبرنگار:مهران محمدي ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها