۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۳۰
کد خبر: 82487848
T T
۰ نفر

دكتر ولایتی درگذشت آیت الله باریك بین را تسلیت گفت

۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۳۰
کد خبر: 82487848
دكتر ولایتی درگذشت آیت الله باریك بین  را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - دكتر علی اكبر ولایتی رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام یكشنبه شب در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله باریك بین نماینده پیشین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت آیت الله باریك بین عالم وارسته، مجاهد نستوه و یار امام و رهبری كه به عنوان نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام جمعه قزوین سال ها در جهت تعلیم و ترویج معارف بلند و متعالی اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) و خدمت خالصانه مجاهدت و تلاش نمود موجب تالم و تاسف گردید.
آن فقیه عالیقدر و ابوالشهید به عنوان نماینده مردم بزرگوار قزوین در مجلس خبرگان رهبری‌، عمر خود را در عرصه های مختلف برای خدمت به نظام و انقلاب سپری نمود و منشاء خدمات فراوان گردید و نام و یاد ایشان به عنوان شخصیتی عالم، فقیه، فداكار و انقلابی برای همیشه در اذهان به نیكی باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علماء و روحانیت معزز، ملت شریف ایران و به ویژه مردم عزیز و بزرگوار قزوین و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاری
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست