۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۰۴
کد خبر: 82458761
T T
۰ نفر
ماشین سازی تبریز از سد فوتبال صنعت نفت آبادان گذشت

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با برتری برابر صنعت نفت آبادان به سومین پیروزی خود در شانزدهمین دور رقابت های لیگ برتر دست پیدا كرد.

به گزارش ایرنا شاگردان فرهاد كاظمی امروز پنجشنبه در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر از شاگردان فیروزكریمی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرایی كرده و این تیم را با شكست 1 بر صفر بدرقه كردند.
تنها گل این دیدار را احمد امیر كامدار دردقیقه 2 درون دروازه صنعت نفت جای داد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را برای تیمش به ارمغان آورد تا كادر فنی و بازیكنان این تیم همچنان برای بقا درلیگ برتر به ادامه این رقابت ها امیدوار بمانند.
ماشین سازی با كسب هر سه امتیاز این دیدار 16امتیازی شد اما همچنان درقعر جدول رده بندی این لیگ باقی ماند.
تیم صنعت نفت آبادان نیز كه درهفته های اخیر درنتیجه گیری روند سینوسی به خود گرفته است با 25 امتیاز از رده سیزدهم جدول تكان نخورد و دراین مكان ایستاد.
تیم ماشین سازی برای بقا درلیگ برتر باید به این روند ادامه داده و پیروزی هایش را در دیدارهای باقی مانده بیشتر كند كه البته كسب این مهم درشرایط فعلی برای این تیم بسیار دشوار است.
شاگردان فرهاد كاظمی درهفته بیست و پنجم 12 فروردین ماه میزبان پرسپولیس تهران خواهند بود.
نكته قابل توجه دیگر درخصوص دیدار این دو تیم محرومیت فیروز كریمی بود،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در دیدار هفته گذشته این تیم برابر پیكان حواشی زیادی را ایجاد كرده و باعث توقف چند دقیقه ای آن دیدار شد از سوی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دیدار مقابل ماشین سازی با محرومیت ازهمراهی تیمش مواجه شد.
كارشناسان معتقدند حواشی ایجاد شده از سوی فیروزكریمی دردیدار هفته گذشته این تیم برابر پیكان درشرایطی رقم خورد كه بازیكنان پیكان به روی دروازه صنعت نفت خیمه زده و هرلحظه امكان گل خوردن این تیم می رفت كه با ایجاد حواشی از طرف كریمی بازی متوقف و تمركز بازیكنان پیكان برای به ثمر رساندن گل تساوی برهم ریخت تا صنعت نفت آبادان درآن دیدار به پیروزی برسد.
به هرحال این تیم امروز درنبود كریمی شكست خورد تا شاید زردپوشان آبادانی چوب حركت هفته گذشته سرمربی خود را بخورد.
قضاوت این دیدار بر عهده اشكان خورشیدی بود.
تركیب تیم ماشین سازی:
مهدی اسلامی، ادسون هنریكه، امین حاج‌محمدی، محمد رحمتی، سعید قائدی‌فر، كاخبر كاكاشویلی، امیراحمد كامدار، حمیدرضا علی‌عسگری، حامد پاكدل، امین قاسمی‌نژاد و عزیز ابراهیم‌اُف.
صنعت نفت آبادان:
ناصر سالاری، رضا نورمحمدی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، عزیر معبودی، محمد پورمحمد، گو هیان كیم، محمد زبیر نیك‌نفس، محمد شادكام، حكیم نصاری و میلاد موسوی.
9144** 1701 ** 6125 انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی

سرخط اخبار استان‌ها