۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۲۱
کد خبر: 82437003
T T
۰ نفر
جوان گرایی ضرورت كنونی بدنه اجرایی كشور است

اراك – ایرنا – نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جوان گرایی یكی از ضرورتهای كنونی بدنه اجرایی كشور است و غفلت از ان آسیب جدی در پی دارد.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش شامگاه شنبه در همایش دانشجویی در دانشگاه اراك افزود: جوان گرایی از اصول مسلم در مبانی انقلاب اسلامی است و نسل جوان كشور باید این پرچم را با اعتقاد و قدرت بردوش بگیرید.
وی اظهار كرد: مدیریت كشور نیاز به بهره مندی از جوانان مستعد و آماده پذیرش مسئولیت دارد تا بتواند اهداف نظام را با اقتدار و قوت بیشتری پی بگیرد.
وی گفت: جوانان كشور توانمند، مسلط به دانش روز و فناوری هستند و سرمایه اصلی نظام محسوب می شوند و باید به انان میدان بیشتری داد.
وی اظهار كرد: در شرایط فعلی كشور نیازمند تحول و پویایی است و یكی از از ضرورت ها در این تحول در سیستم مدیریتی كشور، با تزریق جوانان به بدنه تصمیم سازی و اجرایی خواهد بود.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: نقد بی رحمانه و ویرانگر مردود است و در ضوابط نقد باید به طرف مقابل اجازه دفاع كردن داده شود.
صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز گفت: همه دولت ها و مجلسیان می آیند و می روند تا به مردم خدمت، مردم كنند و وظیفه حكمرانان فراهم كردن آرامش برای مردم است.
بذرپاش افزود: شاكله تهدید های نرم دشمنان در ناامید كردن و بی اعتمادی مردم است كه باید نسبت به ان هوشیار بود و نسل جوان كشور باید امروز هوشیارانه با این تهدیدها مواجه باشد و پیروی از ولایت و ارزشها را اصل قرار دهد.
116 هزار دانشجو در 80 موسسه آموزش عالی در استان مركزی به تحصیل اشتغال دارند.
6991/ 6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده:مژگان حیدری

سرخط اخبار استان‌ها