۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۵۴
کد خبر: 82422871
T T
۰ نفر
راهپيمايي 22 بهمن بزرگترين صف آرايي مردم ايران در برابر دشمنان است

زنجان - ايرنا - امام جمعه ابهر گفت: راهپيمايي 22 بهمن بزرگترين صف آرايي مردم ايران در برابر آرايش نظامي آمريكا و دشمنان ايران اسلامي است.

حجت‌الاسلام جعفر رحيمي روز پنجنشبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: دهه فجر انقلاب اسلامي ايران به منزله‌ ي شب هاي قدر نظام اسلامي است كه‌ در دهه فجر سرنوشت ايران عزيز عوض شد و بهترين تقديرها براي ايران رقم زده شد.
وي خاطرنشان كرد: مردم ايران از خداوند متعال خواستند و تلاش و كوشش كردند تا انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) به پيروزي رسيد.
امام جمعه ابهر تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران پديده اي بود كه‌ جهان استكباري را به لرزه درآورد و نور اميد را در دل مستضعفان عالم روشن كرد.
وي بيان كرد: بزرگداشت و شركت در راهپيمايي 22 بهمن ماه مصداق كامل وحدت و همدلي مومنان در جامعه اسلامي است و در اين روز مردم در برابر بزرگترين آرايش قدرت ناوهاي جنگي دشمنان بزرگترين صف آرايي را به نمايش مي گذارند.
حجت‌الاسلام رحيمي خاطرنشان كرد: مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي شكستن ابهت پوشالي ابرقدرت ها بوده است كه‌ امروز وحشت را از دل مظلومان به دل مستكبران منتقل كرده و اين انقلاب به الگويي براي ملت هاي آزاده تبديل شده است.
وي افزود: ايران از نظر معنوي و اخلاق نسبت به گذشته پيشرفت بسياري داشته است و اين پيشرفت در عرصه هاي نظامي و علمي نيز مشهود است.
امام جمعه ابهر يادآور شد: حركت انقلابي امام خميني(ره) از روش پيغمبران الگو برداري شده بود و ايشان در تمام رفتار و حركات از دستورات خداوند در قرآن كريم پيروي مي كردند.
وي ابراز كرد: امروز با دقت در خارج از مرزهاي كشور مشاهده مي كنيم كه انقلاب اسلامي ايران به ساير كشورها صادر شده است.
حجت‌الاسلام رحيمي با اشاره اينكه پيام انقلاب اسلامي ايران به كشور نيجريه نيز رسيده است، اظهار داشت: 10 ها ميليون نفر در دنيا به امام خميني(ره) لبيك گفتند و شيعه شدند به طوري كه‌ آوازه آن در دنيا پيچيده است.
امام جمعه ابهر بيان كرد: امروز بزرگترين عبادت ما شركت در راهپيمايي 22 بهمن و پاسخ دادن به ياوه گويان با مشت هاي گره كرده است.
7324/6085
خبرنگار: اكرم بيات ** انتشار دهنده: رويا رفيعي

سرخط اخبار استان‌ها