۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
کد خبر: 82404070
T T
۰ نفر
رفتار و منش آیت الله هاشمی در این حزب تداوم می یابد

اردبیل - ایرنا - سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی استان اردبیل گفت: رفتار و منش آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان الگوی موفق در این حزب تداوم داشته و با همان روش اعتدالی امور مربوط به حزب پیش می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یعقوب عزیززاده روز جمعه در نخستین كنگره استانی حزب كارگزاران سازندگی استان اردبیل افزود: فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در كشور این شائبه را در اذهان برخی از سیاسیون ایجاد كرد كه این حزب در تداوم برنامه های خود افول می كند غافل از اینكه بنا به گفته دبیركل حزب سازندگی برنامه های این حزب بهتر از گذشته پیگیری و اعضای حزب نیز مصمم تز از گذشته فعالیت سیاسی خود را انجام خواهند داد.
وی با بیان اینكه اعضای شورای مركزی این حزب در استان اردبیل 17 نفر می باشند ، اضافه كرد: پیشنهاد بر این است كه این تعداد به 21 نفر افزایش یافته و در شهرستان ها نیز انتخابات شورای مركزی برگزار شود تا شاهد فعالیت بیش از پیش در عرصه های سیاسی بخصوص انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باشیم.
عزیززاده فعالیت احزاب اصلاح طلب در انتخابات و حمایت از دكتر روحانی را ضروری خواند و افزود: جبهه اصلاحات با تمام توان در این انتخابات فعال خواهد بود و انتظار از احزاب عضو این جبهه این است كه خدمات و عملكرد دولت تدبیر و امید را برای مردم بیش از گذشته تشریح كنند.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: هر چند انتخابات شوراها سیاسی نیست اما ضرورت دارد در این عرصه هم افراد سیاسی كارشناس ، كاربلد و شایسته وارد شوند تا شاهد عمران و آبادانی شهرها باشیم.
قادر تقی زاده ، رییس شورای استانی حزب كارگزاران سازندگی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: اعضای این حزب جز اعضای تاثیرگذار در انتخابات هستند و در تمام دوره های انتخابات توانسته اند در چارچوب قانون به جلب بیشتر مشاركت عمومی در انتخابات كمك كنند.
وی از برگزاری كنگره شهرستانی این حزب خبرداد و افزود: در تمام شهرستان های استان كنگره شهرستانی حزب برگزار می شود تا با انسجام و وحدت امور پیش رود.
صفت الله دلشاد ، دبیر شورای استانی حزب كارگزاران سازندگی هم در این جلسه جبهه اصلاحات را از جمله فعال ترین جبهه در انتخابات ذكر كرد و گفت: تاثیرگذاری این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری 92 و انتخابات مجلس در سال 94 كاملا مشهود است.
در این انتخابات هشت نفر به عنوان شورای مركزی استانی و چهار نفر از شوراهای شهرستان به تعداد اعضای فعلی شورای استانی كارگزاران سازندگی اضافه شدند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7110

سرخط اخبار استان‌ها