۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82402742
T T
۰ نفر

رئیس ستاد طرح كرامت استان اصفهان منصوب شد

۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82402742
رئیس ستاد طرح كرامت استان اصفهان منصوب شد

اصفهان - ایرنا - وزیر كشور و دبیر كل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حكمی رسول زرگرپور استاندار اصفهان را به عنوان رئیس ستاد طرح كرامت در این استان منصوب كرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، استاندار اصفهان را به استناد دستور العمل ستاد طرح كرامت به سِمت رئیس ستاد طرح كرامت استان منصوب كرد.
وزیر كشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در حكم خود از استاندار اصفهان خواسته است: با برگزاری جلسات منظم و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های عضو و مرتبط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص اجرای دقیق و هدفمند طرح كرامت اقدام موثری انجام دهد.
كیفی سازی مراكز درمان سوء مصرف مواد مخدر، تشكیل انجمن صنفی برای مراكز mmt، ایجاد مراكز ترك اعتیاد، DIC و شلتر، اصلاح قوانین، ضرورت توجه به ادامه درمان معتادان، ورود طلاب و حوزه های علمیه و ایجاد اردوگاه مناسب برای ترك اعتیاد معتادان پرخطر از جمله اهداف طرح كرامت برای مبارزه با مواد مخدر است.
دو شهرستان ملایر و فلاورجان در استان های همدان و اصفهان به عنوان آزمونه اجرای طرح ملی كرامت در راستای مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده اند و قرار است این طرح در سایر شهرستان ها نیز اجرایی شود.
میانگین ابتلا به مواد مخدر در كشور 2 و 6 دهم و در استان اصفهان 1 و 9 دهم اعلام شده است.
بر اساس آمار اعلام شده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان، در این استان حدود 96 هزار معتاد وجود دارد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

سرخط اخبار استان‌ها