شهرداري همدان در انديشه تداوم صدرنشيني/ شاهين بوشهر در جستجوي شكار

همدان - ايرنا- آخرين ديدار از هفته هجدهم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور عصر امروز سه شنبه و از گروه سه بازي ها بين تيم هاي شهرداري همدان و شاهين شهرداري بوشهر برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا اين ديدار در حالي از ساعت 14 و 15 به ميزباني ورزشگاه شهداي قدس همدان برگزار مي شود كه شهرداري همدان با 32 امتياز با خيال راحت در صدر جدول ايستاده و شاهين شهرداري بوشهر با 24 امتياز به طور موقت رده ششم جدول را در اختيار دارد.
شاگردان هادي گل محمدي سرمربي شهرداري تا به اينجا با كسب نتايج مطلوب توانسته اند ضمن شگفتي در رقابت ها، از هم اكنون و با وجود چهار هفته مانده تا پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي به عنوان گزينه اصلي صعود مطرح شوند.
هر چند شهرداري همدان بايد مراقب چهار هفته باقي مانده باشد تا مبادا با از دست دادن امتياز جايگاه خود را متزلزل كند.
از سوي ديگر تمامي تيم هاي مدعي صعود امروز چشم به بازي دو تيم شهرداري همدان و شاهين شهرداري بوشهر دوخته اند و شايد بهترين نتيجه براي آنها شكست شاهين شهرداري بوشهر باشد.
قرار گرفتن شهرداري همدان در صدر جدول با چهار امتياز اختلاف و يك بازي كمتر سبب شده تا از هم اكنون اين تيم شانس اول صعود باشد اما شاهين شهرداري بوشهر براي ساير حريفان رقيب سرسخت تلقي مي شود.

** پنج تيم در انتظار نتيجه بازي
تيم هاي دوم تا هفتم جدول رده بندي گروه سه ليگ دسته دوم فوتبال كشور از شانس بيشتري نسبت به ساير حريفان براي صعود برخوردار هستند.
در واقع در چهار هفته مانده به پايان بازي ها، فاصله تيم دوم تا هفتم جدول تنها پنج امتياز است و همه اين تيم ها براي خود شانس صعود قائل هستند و براين اساس ناكامي هر يك ، اميدها براي صعود را پر رنگ تر مي كند.
شاهين شهرداري بوشهر هم اكنون با 24 امتياز در رده ششم قرار دارد و چه بسا شكست در بازي امروز مقابل شهرداري همدان شرايط را براي اين تيم سخت كند.
از سوي ديگر پيروزي شهرداري همدان در خانه بهترين نتيجه براي پاس همشهري خواهد بود و اين تيم همچنان و با وجود ناكامي هاي ايجاد شده در رده چهارم جدول باقي مي ماند.
از آنجا كه چهار تيم برتر هر گروه راهي مرحله دوم مي شوند ، از اين پس رقابت ها به اوج حساسيت خواهد رسيد.

** شهرداري در انديشه تداوم صدرنشيني
هادي گل محمدي سرمربي شهرداري همدان به خوبي مي داند كه كار اين تيم در مرحله مقدماتي هنوز به پايان نرسيده و بايد در تلاش براي كسب امتياز بيشتر باشند.
سرمربي جوان شهرداري با برنامه ريزي منسجم و با وجود مشكلات مالي توانست تيمش را به خوبي در ليگ دسته دوم فوتبال كشور هدايت كند و نتايج درخشاني را به دست آورد تا جايي كه از نگاه كارشناسان شگفتي ساز بازي ها بوده است.
تيم تحت هدايت او در 17 بازي انجام داده 9 برد، 6 تساوي و تنها 2 شكست داشته است كه نشان از قدرت و توان فني بالاي تيم بوده و مديرعامل جوان تيم شهرداري نيز از هيچ تلاشي براي حمايت هاي مادي و معنوي دريغ نداشته است.
شهرداري همدان امسال با اتكا به بازيكنان و كادر فني بومي و جوان توانست اعتماد همگان را دنبال داشته باشد و نتايج درخشاني را در اين دوره از بازي ها كسب كند.
حالا شاگردان گل محمدي هر چند بخت اول صعود محسوب مي شوند اما هرگز دوست ندارند از صدر جدول فاصله بگيرند و امروز نيز با تمام قدرت پا به ميدان خواهند گذاشت.
البته پيروزي شهرداري در بازي امروز به سود پاس ديگر تيم همداني نيز خواهد بود چرا كه شاهين شهرداري بوشهر يكي از حريفان اصلي پاس به شمار مي رود.

** شاهين در جستجوي شكار صدرنشين
شاهين شهرداري بوشهر با وجود اينكه شروع خوبي در فصل جاري ليگ دسته دوم فوتبال كشور داشت اما در ادامه با افت مواجه شد.
شاگردان احمدزاده از 17 بازي انجام داده صاحب پنج برد، 9 تساوي و سه شكست شدند و به لحاظ تساوي ركوردار گروه سه هستند.
اين تيم در پنج بازي گذشته چهار تساوي كسب كرده و تنها برد آنها در اين پنج هفته نيز با حضور نيافتن تيم باني گستر كيش، سه بر صفر اعلام شده است.
ناكامي ها اين تيم در كسب پيروزي سبب شد تا شيب ملايمي براي سقوط داشته باشند و حالا در شرايطي مقابل شهرداري همدان قرار مي گيرند كه شكست در اين بازي جايگاه آنها را بيش از پيش به خطر خواهند انداخت.
از سوي ديگر بهترين نتيجه براي اين تيم كسب پيروزي يا تساوي است.
شاهيني ها در صورت تساوي مقابل شهرداري همدان با دو پله صعود و به لحاظ تفاضل گل بهتر به رده چهارم جدول مي روند و در صورت پيروزي نيز بازهم با صعود به رتبه چهارم جدول، فاصله امتياز خود را به تيم هاي دوم و سوم بسيار كم مي كنند.
بنابراين اين تيم در بازي امروز ابتدا با تفكرات كسب تساوي خارج از خانه پا به ميدان مي گذارد هر چند حريف امروز آنها شهرداري و هواي سرد و زمستاني همدان است.
با اين حال شاهين بوشهر قصد دارد با شكار صدرنشين جدول در بازي خارج از خانه، شانس صعود خود را افزايش دهد.
ديدار دو تيم از ساعت 14 و 15 دقيقه امروز در ورزشگاه شهداي قدس همدان برگزار مي شود.
7520/6993
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اكبر بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها