پیام تسلیت نهادهای انقلابی چهارمحال و بختیاری در  پی ارتحال آیت الله رفسنجانی

شهركرد - ایرنا - سازمان ها، نهادهای انقلابی و رسانه های استان چهارمحال و بختیاری شامگاه یكشنبه در پی ارتحال ملكوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار امام و رهبری پیام های تسلیتی ارسال كردند.

به گزارش ایرنا، رسانه های محلی و خبرگزاری ها و مطبوعات سراسری، سازمان ها و ادارات كل و نیز نمایندگان استان در پیام های جداگانه ای كه در شبكه های مجازی نیز در حال انتشار است، رحلت یار امام و رهبری را یه ملت شهید پرور ایران و محضر مقام معظم رهبری و بیت آیت الله رفسنجانی تسلیت گفتند.
همچنین نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری را تسلیت گفت.
دكتر اردشیر نوریان در این پیام ضمن تسلیت ارتحال ملكوتی آیت الله رفسنجانی عنوان كرد: آیت الله رفسنجانی از انصار مورد اعتماد امام راحل بود.
وی در این پیام عنوان كرده است: با نهایت تاسف و تاثر ضایعه دردناك رحلت یار دیرین امام و رهبری، مجاهد خستگی نشناس،عالم متفكر و فقیه زمان شناس حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی از سنین نوجوانی و جوانی به عنوان یك روحانی انقلابی، كارآمد، متدین و متعبد از اصلی‏‌ترین افراد نهضت و از مبارزین جدی و پیگیر انقلاب شكوهمند اسلامی و از انصار مورد اعتماد امام راحل در دوران مبارزات و پس از آن بود.
توصیفات زیبای ایشان در كلام رهبری معظم انقلاب اسلامی همچون «هیچ كس برای من هاشمی نمی شود» گویای اثرگذاری این شخصیت ارزشمند در مقاطع حساس و عرصه های گوناگون در خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است.
از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی برای آن فقیه گرانقدر و صبر و اجر جزیل را برای بیت مكرم و دوستداران ایشان مسالت می نمایم.
پیام های تسلیت نهادهای انقلابی و ادارات كل استان همچنان در حال انتشار در فضای مجازی و شبكه ها و سایت های خبری است.
آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی كه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، شامگاه یكشنبه دار فانی را وداع گفت.
آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در سوم شهریور سال 1313 در رفسنجان چشم به جهان گشود.
آیت الله رفسنجانی دهها سال مبارزه با رژیم شاهنشاهی، فعالیت تعیین كننده در دوران انقلاب اسلامی ، عضویت در شورای انقلاب ، فرماندهی كل قوا در دفاع مقدس با حكم امام ، ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین رییس جمهور اسلامی ایران در دور دوره پیاپی بین سال‌های 1368 تا 1376 را در كارنامه خود داشته و به عنوان یكی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته شده است.
6021

سرخط اخبار استان‌ها