۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82346912
T T
۰ نفر
نگاه كمیسیون عمران مجلس به وزیر راه و شهرسازی منفی نیست

تهران- ایرنا- عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به توضیحات وزیر راه و شهرسازی در این كمیسیون در پاسخ به پرسش های نمایندگان درباره حادثه قطار در سمنان اشاره و اعلام كرد: اعضای كمیسیون نگاه منفی نسبت به آخوندی نداشتند.

سیدحسین افضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نشست وزیر راه و شهرسازی با اعضای كمیسیون عمران اشاره كرد و افزود: در این نشست موارد مربوط به حادثه قطار در ایستگاه هفت خوان سمنان و حوادث رانندگی در راه های كشور مورد بحث و بررسی نمایندگان و وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.
وی با بیان اینكه در این جلسه قرارداد خرید 80 فروند هواپیما از بوئینگ نیز مطرح شد، گفت: برخی از اعضای كمیسیون و نمایندگان، عدالت تخصیص اعتبارات دولتی در وزارت راه و شهرسازی را خواستار بودند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از ارائه توضیحات وزیر راه و شهرسازی در كمیسیون عمران، اعضای كمیسیون نظر منفی نداشتند زیرا پاسخ آقای آخوندی، دور از فضای سیاسی مورد بررسی قرار می گیرد.
عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: وزیر راه و شهرسازی دیروز(سه شنبه) به همراه معاونان خود در جلسه كمیسیون عمران حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، گزارش مقدماتی كمیسیون عمران درباره سانحه ریلی پنجم آذرماه سال 1395 در استان سمنان در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس قرائت شد.
در سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد در مسیر سمنان- دامغان، 45 تن جان باخته و 103 مجروح شدند.
اقتصام**1108** 2023** خبرنگار: ایرج منصوری ** انتشاردهنده: لطیف نكوئی
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست