۳ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۳
کد خبر: 82320174
T T
۰ نفر
دبير شوراي عالي امنيت ملي درگذشت آيت الله موسوي اردبيلي را تسليت گفت

تهران-ايرنا-علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي با صدور پيامي درگذشت حضرت آيت الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، شمخاني با تجليل از سوابق مبارزاتي و انقلابي ايشان در طول سال هاي قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، نقش حضرت آيت الله موسوي اردبيلي را در حمايت از رزمندگان اسلام و ارتقاي توان و روحيه آنها در دوران دفاع مقدس برجسته و ممتاز عنوان كرد.
دريابان شمخاني در پيام خود خاطر نشان كرد: رحلت اين فقيه و مرجع عاليقدر كه منشأ خدمات گسترده علمي، فقهي و فرهنگي بودند را به مقام معظم رهبري، بيت مكرم آن مرحوم، شاگردان و عموم ملت قدرشناس ايران اسلامي تسليت گفته و علو درجات را براي ايشان مسئلت مي نمايم.
آيت الله موسوي اردبيلي از دوشنبه هفته جاري به دليل عارضه قلبي و گوارشي در بيمارستان لاله تهران بستري شده بود و امروز پس ازسكته مجدد قلبي و وخامت حال، جان به جان آفرين تسليم كرد.
آيت الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي ازمراجع تقليد، متولد سال 1304 در اردبيل است كه پس از شهادت آيت الله بهشتي ازسال 1360 تا 1368 به رياست ديوان عالي كشور به عنوان عالي ترين مقام قضايي كشور رسيد.
شبك**1983**1064 خبرنگار: كتايون لامع زاده **انتشار دهنده: فرشاد محسن زاده
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست