۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85480980
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سردار طلایی‌نیک: تولید محصولات دفاعی صادراتی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت دفاع گفت: هدفگذاری امسال بر این است که در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از وزارت دفاع، سردار رضا طلایی نیک در همایش بصیرتی معاونان و روسای ادارات عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع که در تالار قرآن برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع با راهبری و تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در راستای ماموریت‌های خود برای جهش تولید محصولات دفاعی، صادرات و تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح، قدم‌های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت وزارت دفاع در بخش تحقیق، مرزشکنی دانش و حوزه علم و فناوری‌های نوین اقتدارآفرین بوده و هست، اضافه کرد: نیروهای مسلح اصل غافلگیری فناورانه علیه دشمن و در عین حال پیشگیری از هر نوع غافلگیری در حوزه آفند و پدافند را دنبال کرده و می‌کند.

سخنگوی وزارت دفاع تصریح کرد: هدفگذاری امسال بر این است در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

سردار طلایی نیک یادآورشد: نیاز دفاعی ما در داخل اشباع شده و تمرکز ما در حوزه بازار صادراتی و پاسخ به تقاضاهای بسیاری است که برای خرید صنعت دفاعی کشور داریم.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۸ هزار شرکت با وزارت دفاع همکاری دارد، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری دوسوم تولید زیرسامانه، قطعات و مواد اولیه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌ها انجام خواهد شد که سال گذشته ۶۱ درصد زنجیره تامین قطعات اولیه و زیرسامانه توسط این شرکت‌ها محقق شد.

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" علاوه بر فعالیت در این حوزه به مانند همیشه روی جهش در بصیرت و ایمان و روحیه جهادی نیروهای مسلح نیز تمرکز ویژه داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha