۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷
کد خبر: 82273516
T T
۰ نفر
ساماندهي نيروي انساني دغدغه مهم آموزش و پرورش گناباد

گناباد-ايرنا- فرماندار گناباد ساماندهي نيروي انساني را از دغدغه هاي مهم آموزش و پرورش اين شهرستان ذكر كرد.

به گزارش ايرنا، محمد علي نبي پور روز چهارشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به بازنشستگي 53 درصد نيروهاي آموزش و پرورش اين شهرستان در 2 سال آينده اين بخش با چالش و مشكل جدي در تامين نيروي انساني مواجه مي شود.
وي خواستار توجه مسئولان و دست اندركاران ذيربط به تامين نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش گناباد شد.
وي با اشاره به مشاركت مطلوب خيران مدرسه ساز براي جبران كمبود فضاهاي آموزشي در گناباد خواستار فرهنگ سازي و ايجاد زيرساختهاي لازم براي جلب بيشتر مشاركت مردم در اين بخش شد.
نبي پور مشاركت بيشتر اوليا را در مسائل مربوط به مدارس از مولفه هاي مهم ارتقاي سطح تحصيلي دانش آموزان و كاهش مسائل و مشكلات اين بخش دانست.
رئيس آموزش و پرورش گناباد هم به خبرنگار ايرنا گفت: با توجه به بازنشستگي بيش از نيمي از نيروي انساني موجود در مقاطع مختلف تحصيلي اين شهرستان طي 2 سال آينده كمبود و تامين نيروي انساني از هم اكنون به چالش و مشكل مهم اين بخش تبديل شده است.
سيد محمد مهدوي افزود: 40 درصد كلاسها و فضاهاي آموزشي گناباد فرسوده است و بهسازي و نوسازي آنها نيازمند 50 ميليارد ريال اعتبار مي باشد.
وي اظهار كرد: با وجود اضافه شدن يكصد كلاس درس در سال تحصيلي جاري به مجموع كلاسهاي درس گناباد اين شهرستان همچنان با كمبود 50 كلاس درس مواجه بوده و نيازمند مشاركت بيشتر خيران است.
هم اكنون 1852 فرهنگي در 1031 كلاس درس و 274 مدرسه، تدريس 17 هزار دانش آموز را در مناطق شهري و روستايي گناباد برعهده دارند.
از 3500 خير مدرسه ساز استان خراسان رضوي بيش از 60 خير در شهرستان گناباد در زمينه ساخت، توسعه، نوسازي و تجهيز مدارس و فضاهاي آموزشي مشاركت دارند.
2095/7545/ 6053 خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم

سرخط اخبار استان‌ها