۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۴
کد خبر: 82149208
T T
۰ نفر
دستگاههاي اجرايي نيازهاي خود را از واحدهاي توليدي منطقه تامين كنند

اردبيل - ايرنا - فرماندار بيله سوار مغاناز مسوولان دستگاه هاي اجرايي استان خواست با خريد ملزومات مورد نياز طرح ها از واحدهاي توليدي استان اردبيل از اين واحدها حمايت كنند.

آرام حليم روز پنجشنبه در بازديد از شهرك صنعتي روحكندي و واحد توليدي طه پليمر مغان افزود: اين گام بلند راه تحقق شعار اقتصاد مقاومتي را هموار خواهد كرد.
وي گفت: با توجه به مشكلات بسياري كه صنعتگران و توليد كنندگان ما امروزه با آن مواجه هستند بايد با سرعت و توان مضاعفي اين مشكلات را حل كرده و فضا را براي رونق توليد و شكوفايي صنعت فراهم كنيم.
فرماندار بيله سوار با تاكيد بر ضرورت فعال سازي واحدهاي توليدي صنعتي نيمه فعال و راكد در شهرستان افزود: با فعال سازي اين واحدها به ويژه در شهرك صنعتي مي توان گام هاي بلندي در اشتغال زايي جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاهي در شهرستان بيله سوار برداشت.
او همچنين با تاكيد بر لزوم توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي و مهارت آموزي به جوانان جوياي كار در بيله سوار اظهار كرد: مهارت آموزي و كسب آموزش هاي فني و حرفه اي در رشته هاي مختلف شغلي اقدامي موثر در كارآفريني و مهيا شدن فرصت هاي شغلي براي جوانان است و لازم است اين موضوع مهم در دستور كار مديران فني و حرفه اي قرار بگيرد.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي فرمانداري بيله سوار ، واحد توليدي طه پليمر مغان با توليد انواع مخازن پلي اتيلن با سرمايه گذاري هشت ميليارد ريالي راه اندازي شده كه با توجه به بازده اين واحد توليدي سالانه سه هزار و 600 تن انواع مخازن پلي اتيلن اعم از فرغون ، مخازن و منبع آب در اين واحد توليد مي شود و با حداكثر ظرفيت براي 23 نفر ظرفيت اشتغال زايي دارد.
زرين كمر ، مسوول شهرك صنعتي بيله سوار نيز عدم استفاده از ظرفيت كامل واحدها ، كمبود سرمايه در گردش ، معوقه هاي بانكي واحدها و نياز به نو سازي ماشين آلات واحدهاي توليدي و مواد اوليه را از جمله مشكلات واحدهاي اين شهرك ذكر كرد.
بيله سوار مغان در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
6018/6016

سرخط اخبار استان‌ها