۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۴۰
کد خبر: 82137815
T T
۰ نفر
اعمال محدودیت های ترافیكی درمحورهای هراز و فیروزكوه ویژه تعطیلات فطر

تهران - ایرنا - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به پیش‌‌بینی ترافیك سنگین در روزهای تعطیل به مناسبت عید سعید فطر از اعمال محدودیت های ترافیكی در محور هراز و فیروزكوه خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی هموطنان عزیز به محورهای شمالی و شرقی كشور و بدنبال آن افزایش حجم ترافیك در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، محدودیت های ترافیكی در این محورها اعمال می شود.
وی به ممنوعیت تردد همه تریلرها از محور هراز اشاره كرد و افزود: تردد هرگونه كامیون و كامیونت به‌استثنای حمل‌كنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر امروز (سه‌شنبه) تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از محور هراز ممنوع است.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینكه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه، 18 تیرماه تا دو بامداد روز شنبه 19 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده خاطرنشان كرد: با پیش بینی افزایش حجم ترافیك در روز جمعه، محور هراز از آب اسك به سمت رودهن با اعلام به مأموران پلیس راه كه در محل حضور دارند، به‌صورت یك‌طرفه خواهد بود و این محدودیت اعمال می شود.
سرهنگ محبی به ممنوعیت‌های محور تهران - فیروزكوه اشاره كرد و گفت: تردد هرگونه تریلر به‌استثنای حمل‌كنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر امروز، 15 تیرماه تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعكس ممنوع است.
وی با بیان اینكه در محور امام رضا (ع) ممنوعیت و محدودیت خاصی وجود ندارد افزود: در صورت بروز ترافیك سنگین، پاسگاه‌های پلیس‌ راه‌های كشور با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد همه كامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری خواهد كرد.
سرهنگ محبی به آمادگی كامل مأموران پلیس راه به صورت شبانه‌روز در محورها اشاره كرد و افزود: با توجه به پیش بینی های پلیس راه در خصوص حجم ترافیك در روزهای آتی، از رانندگان می خواهیم با رعایت كامل مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر حركت كنند.
تهرام/7246/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه