حرکت تیم‌های امدادی به سمت نقاط حرارتی محل سانحه بالگرد رئیس جمهور

تهران - ایرنا - ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه‌ شماره ۵ خود، از حرکت تیم‌های امدادی هلال‌احمر به ۲ نقطه حرارتی شناسایی شده محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی خبر داد.

به گزارش ایرنا، ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه‌ شماره ۵، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شناسایی ۲ نقطه حرارتی توسط پهپاد ترکیه‌ای در روستای طویل، تیم‌های امدادی هلال‌احمر به سمت محل احتمالی فرود بالگرد در حرکتند.

«در حال حاضر تعداد ۷۳ تیم امدادی، در منطقه جست‌وجوی بالگرد حادثه‌دیده در روستای طویل حضور دارند که از این تعداد، ۲۳ تیم‌ آنست هلال‌احمر (سگ‌های زنده‌یاب) هستند که به همراه تجهیزات پیشرفته و تخصصی از تهران و استان‌های مجاور به منطقه وقوع حادثه اعزام شده‌اند.»

در اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر تصریح شده است: ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر نوشت: شرایط جوی منطقه، مه‌گرفته و بارانی بوده و عملیات جست‌وجو با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه و همچنین مخاطرات محیطی از سوی تیم‌های امدادی ادامه یافته است. اخبار تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha