۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰
کد خبر: 82137438
T T
۰ نفر
محدودیت های ترافیكی نماز عید فطر در اصفهان اعلام شد

اصفهان-ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، محدودیت های ترافیكی برای برپایی باشكوه مراسم نماز عید سعید فطر در خیابان های اطراف محل برگزاری این مراسم در شهر اصفهان را اعلام كرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ رضا رضایی اضافه كرد: این محدودیت ها از ساعت 24 شب عید آغاز می شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر شرقی خیابان مصلای اصفهان از این ساعت ممنوع است .
وی افزود: از ساعت شش صبح روز عید، تردد هرگونه وسیله نقلیه غیر از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی از تقاطع مصلی، سیلو به سمت محل مصلی امام خمینی(ره) ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با اتمام نماز و خروج نمازگزاران، محدودیت‌ تردد از مصلی امام خمینی(ره) به سمت مسیرهای منتهی از چهارراه فرایبورگ به سمت خیابان مصلی، از تقاطع شیخ مفید، مصلی به سمت مصلی امام خمینی(ره)، از تقاطع مقبره بانو امین به سمت آزادگان و به سمت تخت فولاد و خیابان آیت الله خوانساری و تكیه بابا ركن‌الدین اعمال خواهد شد.
سرهنگ رضایی گفت: با توجه به یكطرفه شدن مسیر خیابان آیت الله خوانساری به سمت شمال، توقف وسایل نقلیه ‌باید در همان مسیر شمال انجام پذیرد و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی برای انتقال نمازگزاران صرفا باید در مسیر سیلوی بزرگ اصفهان استقرار یابند.
وی بیان داشت:راكبان موتورسیكلت می توانند وسایل نقلیه خود را در پاركینگ همسطح روبروی فروشگاه مجاور مصلی واقع در خیابان مصلی قرار دهند و برای پارك خودروهای جانبازان و معلولان نیز پاركینگ فروشگاه مذكور پیش بینی شده است.
سرهنگ رضایی از شهروندان خواست برای كمك به روانسازی ترافیك و سهولت در عبور و مرور تا حد ممكن از ناوگان حمل و نقل عمومی كه بصورت رایگان از سوی شهرداری برای جابجایی نمازگزاران اختصاص یافته است، استفاده و از آوردن خودروهای شخصی خودداری كنند.
6027/8116

سرخط اخبار استان‌ها