فلسطین و مبارزه با اسرائیل همچنان اولویت جهان اسلام است

كیش - ایرنا - امام جمعه كیش با تاكید بر اینكه موضوع فلسطین و مبارزه با اسرائیل همچنان مسئله اصلی و اولویت جهان اسلام است گفت : هیچ جریانی نمی تواند مردم را از این مسئله اصلی جهان اسلام منحرف كند .

حجت الاسلام حسن علیدادی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس اسرائیل را دشمن درجه یك مسلمانان دانست و به خبرنگار ایرنا افزود : روز قدس روز جهان اسلام است .
وی راه اندازی جنگ های نیابتی از سوی استكبار و رژیم اشغالگر قدس را به انحراف كشاندن افكار عمومی از این بحث اصلی دانست و اظهار داشت: آزادی قدس شریف مسئله اصلی مسلمانان است .
امام جمعه كیش اسرائیل را عامل بروز ناامنی در منطقه دانست و گفت : یكی از اهداف دشمنان اسلام ایجاد ناامنی و جنگ در منطقه و مطرح ساختن گروههایی چون داعش از سوی رژیم صهیونیستی و به حاشیه راندن مساله فلسطین است اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می دهد كه مساله فلسطین دارای اولویت است .
وی روز قدس را روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود : اتحاد و همدلی مسلمانان مهمترین پیام است و امیدواریم بزودی شاهد پیروزی جهان اسلام باشیم .
خطیب جمعه كیش حمایت از مردم فلسطین را وظیفه كشورهای اسلامی دانست و از سازمانهای حقوق بشر خواست تا نسبت به جنایات اسرائیل در مقابل مردم مظلوم فلسطین واكنش نشان دهند.
حجت الاسلام علیدادی شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس را وفاداری مردم ولایتمدار ایران اسلامی به اهداف و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان كرد و گفت : قدس متعلق به تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.
آخرین جمعه ماه رمضان به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
راهپیمایی روز قدس در 850 شهر ایران اسلامی برگزار شد .
1630**1641

سرخط اخبار استان‌ها