۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲
کد خبر: 82132806
T T
۰ نفر
دهلرانی ها در روز قدس فریاد استكبار ستیزی سر دادند

ایلام - ایرنا - مردم شهید پرور و ولایت مدار دهلران همزمان با سراسر كشور امروز مصادف با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهانی قدس با حضور در خیابان های این شهر مرزی فریاد استكبار ستیزی سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهید پرور، ولایت مدار و روزه دار شهرستان مرزی دهلران همزمان با سراسر كش در گرمای بالای 45 درجه بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ندای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل را در فضای این شهر طنین انداز كردند.
راهپیمایان دهلرانی با حمل دست نوشته و پلاكاردهایی با مضامین شعارهای ضد استكباری آمدند تا عهد و پیمان دوباره ایی با امام امت و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.
مرزداران دهلرانی در روز قدس با حضور خود مشت محكم دیگری بر دهان استكبار جهانی زدند و با مشت های گره كرده و فریادهای رسا از مردم ستم دیده فلسطین اعلام حمایت كرده و خشم و انزجار خود را از آمریكا و اسراییل فریاد زدند.
راهپیمایی روز قدس در دهلران بعد از برپایی نماز جمعه از مقابل مسجد جامع آغاز و به سمت میدان انقلاب ادامه یافت و مردم مومن و روزه دار با سر دادن شعارهای ضد استكباری مرگ بر آمریكا و اسراییل بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود در دفاع از مظلوم افزودند.
در پایان راهپیمایان با تجمع در میدان انقلاب و سردادن شعارهای ضد استكباری پرچم آمریكا و اسراییل را به آتش كشیدند.
پیش از شروع راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در 10 بند در جمع نمازگزاران روزه دار دهلران در مسجد جامع این شهر قرائت و با تكبیرهای خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.
راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش های موسیان، زرین آباد، مركزی و سراب میمه از توابع این شهرستان مرزی نیز امروز همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد.
7175/9002

سرخط اخبار استان‌ها