۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴
کد خبر: 82090772
T T
۰ نفر

مدرس قلابی دانشگاه در البرز به دام افتاد

۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴
کد خبر: 82090772
مدرس قلابی دانشگاه در البرز به دام افتاد

كرج-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز از بازداشت فردی خبر داد كه با جعل مدرك تحصیلی فوق لیسانس فیزیك دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه پیام نور تدریس می‌كرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری البرز ، محمد قیومی اظهار داشت: این فرد با هویت «ن. ر» 43 ساله پس از ارائه مدارك به عنوان مدرس دانشگاه پیام نور هشتگرد استان البرز مشغول بكار می شود.
وی افزود: در ادامه وی به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد دعوت می‌شود اما پس از گذشت یك ترم، واحد دانشگاهی مربوطه به دلیل تردید در مدرك، از دانشگاه شریف درباره اصالت آن استعلام می‌كند.
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد اضافه كرد: پس از درخواست استعلام واحد، دانشگاه شریف اعلام می‌كند كه فردی با مشخصات گفته شده در آن دانشگاه پرونده تحصیلی ندارد و مدرك ارائه شده جعلی است وبراین
اساس تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
وی با توضیح درباره انگیزه فرد بازداشت شده اظهار داشت: متهم پس از دستگیری ، جعل مدرك را پذیرفت و اعلام داشت به دلیل تسلط كافی در فیزیك و نیاز مالی، اقدام به جعل مدرك كرده است و با ارائه كپی مدرك جعلی به واحد پیام نور هشتگرد، تدریس فیزیك را آغاز كرد و سپس به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد وارد شد.
این مقام قضایی گفت: این فرد كه دارای مدرك دیپلم است، اكنون پرونده قضایی وی برای رسیدگی به شعبه دوم دادیاری نظرآباد ارسال شده است.
7413/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها