۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82076680
T T
۰ نفر

مخالفان نظام سوریه دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82076680
مخالفان نظام سوریه دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند

دمشق - ایرنا - 'نبیل دندل' سرتیپ جدا شده ارتش سوریه خواستار كمك اسراییل به ملت سوریه در مبارزه با حكومت بشار اسد شد.

به گزارش ایرنا، دندل كه تا پیش از جدا شدن از نظام سوریه، پست هایی مانند فرماندهی اداره امنیت سیاسی لاذقیه و ریاست اداره گذرنامه دیرالزور را برعهده داشته با ادعای اینكه خواسته او خواسته تمام مردم سوریه است، گفت: آماده مذاكره با اسراییل برای آشتی با آن است.
وی با ارسال نامه ای سرگشاده به 'یولی ادلشتاین' رییس كنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی خواستار آغاز گفت و گو ها برای آشتی رژیم صهیونیستی با ملت سوریه شد.
دندل در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت آحارنوت' گفت: حافظ اسد رییس جمهوری پیشین سوریه با نپذیرفتن آشتی با اسراییل و پیروی نكردن از شیوه همتای مصری خود انورسادات، فرصت مناسبی را از دست.
وی اضافه كرد: وقتی جزئی از نظام باشی ناچار باید خواسته های نظام را تكرار كنی ولی اكنون فرصت بی نظیری برای اسرائیل به منظور آشتی با ملت سوریه فراهم شده است.
دندل با تبرئه رژیم صهیونیستی از دست داشتن در بحران سوریه افزود: اسراییل سیاست بی طرفی را دنبال كرده است و از تمام توان خود برای كمك به ملت سوریه استفاده نكرده است.
این عضو گروه موسوم به ارتش آزاد مدعی شد كه اكنون و پس از پیدایش داعش و النصره، اسراییل بشار اسد را به مخالفان وی ترجیح می دهد.
خاورمیانه /6116/ 1275

سرخط اخبار جهان