۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۵۱
کد خبر: 82076116
T T
۰ نفر
انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري كاملا سالم و قانوني برگزار شد

بندرعباس- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در سطح استان به شكلي سالم، قانوني و به دور از هرگونه شائبه برگزار شد.

به گزارش يكشنبه شب خبرنگار ايرنا، بهروز اكرمي در مراسم توديع و معارفه مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان اظهار داشت: در اين راستا اداره كل سياسي و انتخابات استانداري هرمزگان نقش و وظايف خود در برگزاري انتخابات را به خوبي ايفا كرد.
وي با بيان اينكه اداره كل سياسي و انتخابات استانداري نقش و جايگاهي مهم و بي بديل دارد، افزود: تبيين سياست هاي عمومي دولت از طريق فرمانداران و بخشداران و همچنين تهيه ، تدوين و اجراي طرح هاي مرتبط با تقسيمات كشوري از جمله وظايف ذاتي و كاركردهاي ويژه اين دفتر است.
در پايان اين مراسم معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان با قدر داني از فعاليت ها و خدمات 30 ساله خليل منتقمي فر مديركل سابق سياسي و انتخابات استانداري هرمزگان كه به افتخار باز نشستگي نائل آمد، عليرضا پاكدامن را به عنوان سرپرست دفتر سياسي و انتخابات استانداري معرفي كرد.
عليرضا پاكدامن پيش از اين به عنوان فرماندار ميناب مشغول به خدمت بود.
در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان سيد روح الله صدر والساداتي از هرمزگان و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي درشرق سيد مصطفي ذوالقدر، غرب خالد زمزم نژاد و درمركز استان حسين تختي ، احمد مرادي ومحمد آشوري انتخاب شدند.
7198/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها