۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82063878
T T
۰ نفر
كسب چهار مدال توسط دختران دو و ميداني كار معلول قم در مسابقات كشوري

قم - ايرنا - رئيس هيات ورزشي جانبازان و معلولان استان قم گفت: سه نماينده از اين هيات موفق به كسب چهار مدال رنگارنگ در مسابقات دو و ميداني بانوان معلول كشور شدند.

محمد پيروزمنش روز شنبه در گفت و گو با ايرنا بيان داشت: مسابقات دو و ميداني بانوان معلول قهرماني كشور در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان زير 14 سال و زير 17سال از پنجشنبه و جمعه گذشته در تهران برگزار و تيم استان قم با سه ورزشكار در اين رقابت ها حاضر شد.
وي بيان داشت: ورزشكاران دختر هيات جانبازان و معلولان استان قم در رقابت با 72 ورزشكار حاضر از ديگر استان هاي كشور موفق به كسب يك مدال طلا، يك نقره و دو برنز در مواد گوناگون شدند.
وي ابراز داشت: يكي از مدال آوران استان قم در اين رقابت ها بهاره كرمي بود كه در رشته پرتاب نيزه به مدال طلا رسيد و در پرتاب وزنه نيز صاحب گردن آويز نقره شد.
پيروزمنش افزود: زهرا عليخاني ديگر بانوي ورزشكار قمي در رشته پرتاب نيزه بود كه موفق شد مدال برنز اين ماده را تصاحب كند.
وي يادآور شد: سومين نماينده‌ هيات جانبازان و معلولان استان قم در اولين دوره از مسابقات دو وميداني بانوان معلول زير 14سال و زير 17 سال كشور، فاطمه كريمي بود كه در پرتاب نيزه به مقام سوم و مدال برنز اين رقابت ها دست پيدا كرد.
وي افزود: فريده نظريان نايب رئيس هيات ورزش‌ هاي جانبازان و معلولان استان قم به عنوان مربي و سرپرست، تيم اعزامي قم در اين رقابت ‌ها را همراهي مي كرد.
7408 / 1175

سرخط اخبار استان‌ها